بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته در حال تبدیل شدن به یک کابوس روابط‌عمومی برای برخی از برندهاست زیرا کنترل آنها را بر اینکه چه کسی یک محصول را تبلیغ می‌کند سلب می‌کند

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || بازاریابی وابسته در حال تبدیل شدن به یک کابوس روابط‌عمومی برای برخی از برندهاست زیرا کنترل آنها را بر اینکه چه کسی یک محصول را تبلیغ می‌کند سلب می‌کند

بازاریابی وابسته، که در آن یک فرد یا شرکت به ازای هر فروش یا کلیک دریافت پاداش می‌کند، در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این یک راه موثر برای کسب درآمد برای بازاریابان وابسته و یک راه موثر برای تبلیغات برای برندهاست.

با این حال، بازاریابی وابسته همچنین می‌تواند برای برندها یک کابوس روابط‌عمومی باشد. این به این دلیل است که بازاریابان وابسته اغلب کنترل زیادی بر محتوای تبلیغاتی خود دارند. این می‌تواند منجر به تبلیغاتی شود که نادرست، گمراه‌کننده یا حتی مضر باشد.

در اینجا چند نکته برای برندها برای کاهش خطرات بازاریابی وابسته آورده شده است:

با بازاریابان وابسته خود کار کنید تا اطمینان حاصل کنید که محتوای تبلیغاتی آنها دقیق و صادقانه است.

– خط‌مشی‌هایی را برای بازاریابی وابسته خود ایجاد کنید که مشخص کند چه محتوایی قابل قبول است و چه محتوایی نیست.

– محتوای تبلیغاتی بازاریابان وابسته خود را به طور منظم بررسی کنید تا از صحت آن اطمینان حاصل کنید.

با پیروی از این نکات، برندها می‌توانند از خطرات بازاریابی وابسته برای خود محافظت کنند.

بازاریابی وابسته یک ابزار قدرتمند است که می‌تواند برای برندها مفید باشد. با این حال، برندها باید از خطرات آن نیز آگاه باشند.

منبع انگلیسی: بیزینس اینسایدر
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/