به گزارش شارا به نقل از وب سایت Marketing Tech News، طبق مطالعات مشترک یاهو و موسسه Enders Analysis تخمین زده میشود ارزش این نوع بازاریابی در اروپا به 2.
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– طبق پیشبینی کارشناسان انتظار میرود تا سال 2020 بازاریابی محتوا 186 درصد رشد نماید.
به گزارش شارا به نقل از وب سایت Marketing Tech News، طبق مطالعات مشترک یاهو و موسسه Enders Analysis تخمین زده میشود ارزش این نوع بازاریابی در اروپا به 2.12 میلیارد یورو برسد.
این رقم برای سال 2016، یک میلیارد یورو پیشبینی شده است.
این امر میتواند خبری خوش برای ناشران و تولیدکنندگان محتواهای سایبری به شمار رود.
بر اساس این پژوهش، در سال 2020 بالغ بر 64 درصد تمام مدیاهای پولی دیده شده توسط ابزار همراه، به آمیختهای از ترکیب بازاریابی محتوا و تبلیغات محلی اختصاص خواهد یافت.
ارزش این ترکیب جادویی 10 میلیارد یورو تخمین زده میشود.
احتمالاً در برخی کشورها از جمله انگلیس این رقم حتی از این مقدار هم بیشتر است.
در بخش دیگری از این مطالعه به معیارهای موفقیت در بازاریابی محتوا از دیدگاه بازاریابها اشاره شده است.
در سال گذشته میلادی بیش از 60 درصد بازاریابها گفتهاند که ترافیک وبسایت مهمترین معیار در سنجش موفقیت یا شکست بازاریابی محتوا بوده است؛ و پس از آن نوبت به «نرخ تبدیل» (بیش از 40 درصد) و «میزان فروش» (بیش از 40 درصد) میرسد.
بازاریابی محتوا فرمتی است که در ابزار همراه از قبیل تلفن همراه، تبلت، فبلت و غیره به خوبی کاربرد دارد و همین امر به آژانسهای تبلیغاتی اجازه میدهد که با توجه به رواج استفاده از اسمارتفونها، بیش از پیش از این اکوسیستم به نفع خود بهره ببرند.
به گزارش موسسه صبا ویژن، نیک هیو (Nick Hugh) از مدیران یاهو، با اشاره به این که رشد بازاریابی محتوا نشاندهنده افزایش تمایل کاربران به استفاده از مدیا است، میگوید این امر فرصت رو به رشدی برای ناشران، تبلیغکنندگان و تولیدکنندگان محتوا فراهم آورده است.
بازاریابی محتوا (کانتنت مارکتینگ) در یک تعریف ساده یعنی بازاریابی به وسیله تولید و ارائه محتوا.
|
نظر بدهید