اینفلوئنسرها الهام‌بخش تغییرات مثبت برای ۴ نفر از هر ۱۰ آمریکایی هستند – افزایش ۲۴ درصدی از سال ۲۰۲۲
بر اساس یافته‌های مینتل، تأثیر رسانه‌های اجتماعی فراتر از حوزه سلامت و تندرستی است و به حوزه‌های دیگری همچون زیبایی و خرده‌فروشی نیز کشیده شده است.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || تحقیقات جدید گروه مینتل نشان می‌دهد که ۴۱٪ از مصرف‌کنندگان آمریکایی معتقدند اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی به آنها الهام می‌بخشند تا تغییرات مثبتی در زندگی خود ایجاد کنند.

به گزارش شارا به نقل از PR مه ۲۰۲۵،  این رقم نسبت به سال ۲۰۲۲ که ۳۳٪ بود، ۲۴ درصد افزایش یافته است. در میان نسل‌های زد و هزاره، این میزان به ۶۰٪ می‌رسد.

این تحقیق همچنین نشان می‌دهد که رسانه‌های اجتماعی به‌ویژه برای نسل زد به یک منبع قابل اعتماد برای مشاوره‌های بهداشتی تبدیل شده است. ۲۰٪ از مصرف‌کنندگان آمریکایی برای دریافت توصیه‌های بهداشتی به رسانه‌های اجتماعی مراجعه می‌کنند. به‌طور خاص، ۴۷٪ از نسل زد از طریق رسانه‌های اجتماعی اطلاعات مربوط به محصولات سلامت شخصی را دریافت می‌کنند.

بر اساس یافته‌های مینتل، تأثیر رسانه‌های اجتماعی فراتر از حوزه سلامت و تندرستی است و به حوزه‌های دیگری همچون زیبایی و خرده‌فروشی نیز کشیده شده است. در حوزه زیبایی، ۷۷٪ از نسل زد رسانه‌های اجتماعی را به عنوان منبعی قابل اعتماد برای اطلاعات مراقبت شخصی می‌دانند.


انتهای پیام/