شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: یکی از وظایف اصلی روابط عمومیها ایجاد ارتباط پایدار و رضایتمندانه با مردم است و در این راه استفاده صحیح از رسانه ها و فضای مجازی بسیار راه گشاست.
علی اکبر گروسی روز دوشنبه در جلسه اطلاع رسانی و ثبت نام کارکنان دستگاه های اجرایی در سامانه سجام (سامانه جامع اطلاع رسانی مردمی)، افزود: روابط عمومی باید برای مردم درک درستی ایجاد کند و با کارهای علمی، اثربخش سازمان خود را در جامعه افزایش دهد.
وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت مردمی برای رسیدن یک سازمان به اهداف خود بسیار مؤثر و مهم است، ادامه داد: سازمان ها می توانند برای رسیدن به اهداف خود از ظرفیت مردمی استفاده کنند.
وی بیان کرد: ارتباط با مردم باعث می شود تا ناهنجاری ها شناسایی و کارهای پیشگیری مؤثر واقع شود و در این بین مسؤولان روابط عمومی ها می توانند در اجرای این طرح به ما کمک کنند.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: وظیفه روابط عمومی ها گوش دادن به درد و دل مردم است زیرا این امر می تواند در امر جلوگیری از بروز جرایم و آسیب های اجتماعی دستگاه قضائی استان را یاری کند.
مرتضی حاتمی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی نیز در این جلسه اظهار داشت: استفاده از ظرفیت روابط عمومی ها با توجه به اینکه با مردم و رسانه ها ارتباط نزدیکی دارند در امر پیشگیری از جرایم بسیار مؤثر و مفید است.
در ادامه جلسه رئیس اداره پیشگیری های اجتماعی و فرهنگی آذربایجان غربی در خصوص نحوه ثبت نام و دلایل ایجاد سامانه سجام، اهداف سازمانی، نحوه ساماندهی اعضا و نحوه ارائه گزارشات توضیحاتی را به حاضران داد.
|
نظر بدهید