شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–ژ
با افزایش تعداد صاحبان کسبوکارهای کوچک که از گوشیهای همراه پیشرفته استفاده میکنند، بیشک در این حوزه دست به نوآوری خواهند زد. در سال 2016، صاحبان کسبوکارهای کوچک حضور فعال در توئیتر داشتند، از خدمات محلی استفاده میکردند و در تبلیغات روی گوشی همراه سرمایهگذاری میکردند.
در سال 2017، انقلاب گوشی همراه با استفاده بیشتر از این وسیله همچنان ادامه خواهد داشت. ابزار موبایل نحوه تجارت شرکتها، اعم از کوچک و بزرگ، را همچنان تغییر خواهند داد. اکنون که بیشتر شرکتها نیاز خود را تنها با فشردن چند دکمه برطرف میسازند، صاحبان کسبوکارهای کوچک بیش از هر زمان دیگری انعطافپذیری را تجربه خواهند کرد.
|
نظر بدهید