انجمن بانکداران کانادا: بیش ازسه چهارم کانادایی‌ها کارهای بانکی‌شان را آنلاین انجام می دهند

این نظرسنجی آنلاین انجمن بانکداران کانادا که دو سال به طول انجامیده است نشان می‌دهد که پس از خدمات آنلاین نرم افزارهای موبایلی بیشترین کاربرد 23 درصدی، را در بین کاربران دارند و بیش ازسه چهارم کانادایی‌ها کارهای بانکی‌شان را آنلاین (از طریق بانکداری آنلاین) انجام می دهند که این رقم در مقایسه با دو سال پیش 68 درصد رشد داشته است.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| این نظرسنجی آنلاین انجمن بانکداران کانادا که دو سال به طول انجامیده است نشان می‌دهد که پس از خدمات آنلاین نرم افزارهای موبایلی بیشترین کاربرد 23 درصدی، را در بین کاربران دارند و بیش ازسه چهارم کانادایی‌ها کارهای بانکی‌شان را آنلاین (از طریق بانکداری آنلاین) انجام می دهند که این رقم در مقایسه با دو سال پیش 68 درصد رشد داشته است.

به گزارش رسانه هدهد به نقل از سی تی وی، این نظرسنجی توسط انجمن بانکداران کانادایی انجام شده است بیش از 53 درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند بانکداری آنلاین متداول‌ترین روش انجام کارهای بانکی‌شان است.


فقط 12 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که خودشان حضوری کارهای بانکی‌شان را انجام می‌دهند و 10 درصد از آنها گفتند که با استفاده از ماشینهای بانکی کارهایشان را انجام می‌دهند.

نظرسنجی انجمن بانکداران کانادایی همچنین نشان داد که از 16 سال پیش که نظرسنجی مشابهی انجام شد و نشان می‌داد 40 درصد مردم از خدمات ABM استفاده می‌کنند، 30 درصد خودشان شخصا به بانک می‌رفتند و فقط 16 درصد از خدمات آنلاین استفاده می‌کردند تاکنون تغییرات زیادی به وجود آمده است .

این نظرسنجی آنلاین انجمن بانکداران کانادا ، از 4000 کانادایی بزرگسال در دسامبر 2018 به اتمام رسیده است.

گفتنی است بانکداری موبایلی یا Mobile Banking در واقع سامانه‌ای است که از طریق تلفن همراه و به صورت سیار به کاربران خدمات بانکی ارائه می‌دهد . در این روش معمولا با نصب یک نرم افزار روی گوشی موبایل می‌توانید از خدمات بانکی مثل میزان موجودی حساب، انتقال وجه و پرداخت قبوض استفاده کنید . البته خدمات متنوع دیگری نیز به کاربران ارائه می‌شود که بستگی به بانک مورد نظر شما دارد . از این موارد می‌توان به مشاهده چند گردش مالی اخیر ، درخواست دسته چک و … اشاره کرد.