انتشار فصلنامه کارگزار روابط عمومی

سرمقاله این ویژه نامه با عنوان” هفت سالگی یک جشنواره و افق های پیش رو” منتشر شده، که به چگونگی شکل گیری جشنواره انتشارات روابط عمومی اشاره می کند.

فصلنامه کارگزار روابط عمومی ویژه هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در 56 صفحه منتشر شد.

به گزارش شارا، سرمقاله این ویژه نامه که به نوشته مهدی باقریان، سردبیر است؛ با عنوان” هفت سالگی یک جشنواره و افق های پیش رو” منتشر شده، که به چگونگی شکل گیری جشنواره انتشارات روابط عمومی اشاره می کند.

از دیگر عناوین این ویژه نامه می توان به مطلبی با عنوان ” شاخص های سنجش و ارزیابی آثار انتشاراتی هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی” اشاره کرد که به معرفی شاخص های جشنواره مذکور اختصاص یافته است.

“محتوا باید غنی و موثر باشد” تیتر گفت وگوی اختصاصی با غلامعباس افشار، رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی است. به گفته افشار، انجمن متخصصان روابط عمومی ایران به عنوان یک تشکل غیردولتی در این سال ها تلاش کرده است توان روابط عمومی ها را در زمینه فعالیت های انتشاراتی توسعه دهد و هدف نهایی هم ارتقای جایگاه روابط عمومی ها بوده است.

از دیگر بخش های این ویژه نامه می توان به مطالبی با عناوین “اقتراحی پیرامون تولید محتوا در روابط عمومی”، “محتوای الکترونیکی در روابط عمومی”، آموزش موثر پیش نیاز تولیدات حرفه ای در روابط عمومی”، “شیوه نامه تهیه و انتشار بروشور”، ” شیوه نامه تهیه و انتشار خبرنامه الکترونیکی”، ” شیوه نامه سرمقاله نویسی”، ” شیوه نامه مقاله نویسی”، ” شیوه نامه گزارش نویسی” و ” شیوه نامه تهیه مصاحبه” اشاره کرد.

علاقمندان برای تهیه این ویژه نامه می توانند با تلفن 88617577 تماس بگیرند.