انتشار بیش از 50 عنوان کتاب روابط‌عمومی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهدی باقریان رئیس انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، با بیان این خبر که از بدو تاسیس این انتشارات، بیش از 50 عنوان کتاب در حوزه‌ تخصصی روابط‌عمومی منتشر کرده است، گفت: هدف اصلی موسسه کارگزار روابط‌عمومی تولید، ترویج و ارتقاء سطح دانش نظری و تجربی اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی و کمک به اعتلای روابط عمومی ایران است و این مهم جز با نشر کتاب و نشریه یکی از شاخص‌های توسعه‌ای هر کشور است حاصل نمی‌شود.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) مهدی باقریان رئیس انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، با بیان این خبر که از بدو تاسیس این انتشارات، بیش از 50 عنوان کتاب در حوزه‌ تخصصی روابط‌عمومی منتشر کرده است، گفت: هدف اصلی موسسه کارگزار روابط‌عمومی تولید، ترویج و ارتقاء سطح دانش نظری و تجربی اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی و کمک به اعتلای روابط عمومی ایران است و این مهم جز با نشر کتاب و نشریه یکی از شاخص‌های توسعه‌ای هر کشور است حاصل نمی‌شود.

عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی، به هزینه‌های بالای چاپ و نشر و کاغذ اشاره نمود و اذعان کرد: با توجه به هزینه‌های بالای چاپ و کاغذ، انتشار بیش از 50 عنوان کتاب توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی که اولین ناشر تخصصی در این حوزه است گام بسیار مهمی جهت ارتقای روابط‌عمومی‌ها تلقی می شود

مهدی باقریان در انتها همکاری و مشارکت مدیران، استادان، کارشناسان فعال روابط‌عمومی را خواستار شد و گفت: بدون شک به انجام رساندن این وظیفه مهم حرفه‌ای جز با همکاری جامعه روابط‌عمومی میسر نمی‌شود.

 

http://shara.ir