انتخاب روابط‌عمومی بیمه پارسیان بعنوان برترین روابط عمومی صنعت بیمه

براساس نظرسنجی ازخبرنگاران حوزه بیمه ،روابط عمومی بیمه پارسیان بعنوان برترین روابط عمومی صنعت بیمه از دید اصحاب رسانه انتخاب شد.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)  بر اساس نظرسنجی ازخبرنگاران حوزه بیمه ،روابط عمومی بیمه پارسیان بعنوان برترین روابط عمومی صنعت بیمه از دید اصحاب رسانه انتخاب شد.


به گزارش شارا؛ خانه خبرنگاران بیمه درفضای مجازی اقدام به انجام یک نظر سنجی از خبرنگاران صنعت بیمه در خصوص نحوه عملکرد روابط عمومی های شرکتهای بیمه کرده بود که براساس این نظرسنجی، روابط عمومی بیمه پارسیان بعنوان برترین روابط عمومی صنعت بیمه از دید اصحاب رسانه انتخاب شد.

این نظر سنجی در شاخص های نحوه تعامل با رسانه ، میزان در دسترس بودن مدیر روابط عمومی برای خبرنگاران معین شده ،پاسخگو بودن روابط عمومی (ارسال تکذیبیه ،ارسال اطلاعات ، امکان دسترسی برای خبرنگاران برای پرسشگری از مدیران شرکت) انجام شده است.


لازم به ذکراست پیش از این نیز روابط‌عمومی بیمه پارسیان دردوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران که باحضوربیش از600 نفر ازاساتید وچهره‌های روابط عمومی،علوم ارتباطات،مدیران و کارشناسان روابط عمومی، در مرکزهمایش های بین المللی المپیک برگزارشد ازسوی هیئت داوران در بخش ارتباطات رسانه‌ای انتخاب گردیده بود که دراین مراسم تندیس طلایی روابط عمومی ایران به مهدی عزیزی‌ها مدیرروابط عمومی وامور بین‌الملل بیمه پارسیان اهدا وازایشان تقدیر و قدردانی بعمل آمد.