افزایش سه رقمی در بازدیدهای ویدیویی

استراتژی ” Video First” مربوط به AccuWeather، سبب رشد 160 درصدی در تعداد مخاطبان ویدئو شده است، چرا که محتوای مقصد اختصاصی، رشد تلفن همراه و گسترش قابل توجه پلت فرم، به ضبط دستاوردهای رهبر جهانی تلفن همراه کمک می کند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) استراتژی ” Video First” مربوط به AccuWeather، سبب رشد 160 درصدی در تعداد مخاطبان ویدئو شده است، چرا که محتوای مقصد اختصاصی، رشد تلفن همراه و گسترش قابل توجه پلت فرم، به ضبط دستاوردهای رهبر جهانی تلفن همراه کمک می کند.


AccuWeather، افزایش سه رقمی در بازدیدهای ویدیویی خود گزارش داد.


این شرکت از طریق برخی موارد به تقاضای مصرف کنندگان برای محتوای ویدئویی پاسخ داده است، نظیر گسترش (بسط) موارد نوآورانه، فیلم های 360 درجه فراگیر، قرار دادن بینندگان در داخل طوفان، بعلاوه آخرین پوشش فوری شرایط آب و هوایی با AccuWeather توسط هواشناس مشهور یعنی Reed Timmer،

 

ویدئوهای حاوی اطلاعات مفید از پیش بینی کارشناس، محتوای مبسوط تولید شده توسط کاربر، و سری ویدئوهای جدید AccuWeather در مورد آمادگی شرایط آب و هویی، که سبب افزایش آگاهی و ایمنی افراد می شود.