اعطای نشان روابط‌عمومی به دو پیشکسوت روابط‌عمومی

در آیین اختتامیه «هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی» که در تاریخ 18آبان1401 به‌همت انجمن متخصصان روابط‌عمومی در محل سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای محیط‌زیست برگزار شد، نشان ملی روابط‌عمومی به دو پیشکسوت روابط‌عمومی اعطا شد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| در آیین اختتامیه «هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی» که در تاریخ 18آبان1401 به‌همت انجمن متخصصان روابط‌عمومی در محل سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای محیط‌زیست برگزار شد، نشان ملی روابط‌عمومی به دو پیشکسوت روابط‌عمومی اعطا شد.

 

به گزارش شارا، نشان ملی روابط‌عمومی، به عنوان بالاترین و قدیمی‌ترین جایزه روابط‌عمومی ایران که در سال 1393 پایه‌گداری شد به علی‌اکبر خدابخش و محسن نقیلو اعطا گردید.

 

 

 

علی‌اکبر خدابخش علاوه بر کسب جوایز مختلف در کنفرانس‌ها و جشنواره‌های ملی و بین‌المللی، دارای تالیفاتی در حوزه ارتباطات، رسانه و توسعه ملی است. وی پیش از این، به عنوان مشاور معاون صدای رسانه ملی و مدیر روابط‌عمومی معاونت صدا، مدیر روابط‌عمومی شبکه رادیویی فرهنگ صدا، مدیر روابط‌عمومی شبکه رادیویی پیام و شبکه رادیویی آوا و مدیر پخش و نظارت و ارزشیابی شبکه رادیویی پیام و شبکه رادیویی آوا نیز خدمت کرده است.

 

وی که دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه صدا وسیماست در حوزه تهیه‌کنندگی برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی نیز فعالیت دارد و به عنوان مدرس حوزه روابط‌عمومی، ارتباطات و رسانه در دانشگاه‌های مختلف از جمله دانشگاه علم و فرهنگ به تدریس مشغول است.

 

پ


 

محسن نقیلو دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته مهندسی منابع طبیعی از دانشگاه تهران است و از سال 1377 با شرکت در کلاس‌های آموزشی و تربیت خبرنگاری جهاد دانشگاهی، فعالیت در روابط‌عمومی را آغاز کرده است.


وی، تجربه مدیریت روابط‌عمومی چندین مرکز علمی و اجرایی را در کارنامه دارد که از آن جمله می‌توان به: مدیرکلی روابط‌عمومی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری و نیز مدیرکلی روابط‌عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست از آذرماه 1400 تا امروز اشاره کرد.


معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل حوزه ریاست دانشگاه تهران و مدیریت موزه‌های تاریخی و فضاهای فرهنگی این دانشگاه از دیگر تجربه‌های مدیریتی این فعال حوزه روابط‌عمومی است.


وی علاوه بر برگزاری نخستین دوره جشنواره منابع طبیعی و رسانه، مشاور رسانه‌ای چندین جشنواره فرهنگی و رویداد علمی بوده است.


تاکید نقیلو در حوزه رسانه، ارتباط و تعامل با منتقدان برای اقناع افکار عمومی است و توجه به کنشگری مدیران را از اولویت‌های دولت‌ها می‌داند.