اعتماد سنجی ادلمن نشان می دهد: روابط رسانه ای در حال رشد است

اعتماد سنجی ادلمن در سال 2018، درصد اعتماد بین عموم مردم و رسانه را در سراسر جهان حدود 41 درصد اعلام کرد و این در حالی است که این آمار از 12 ماه گذشته تا به امروز تغییری نداشته است.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| اعتماد سنجی ادلمن در سال 2018، درصد اعتماد بین عموم مردم و رسانه را در سراسر جهان حدود 41 درصد اعلام کرد و این در حالی است که این آمار از 12 ماه گذشته تا به امروز تغییری نداشته است.


به گزارش گروه ترجمه شارا، اعتماد به روزنامه‌نگاران 89 درصد است و این نشان‌دهنده این است که ارزش افراد خبری بیشتر از سازمانها و برند‌های رسانه‌ای است.