اعتماد به هوش مصنوعی

بیش از نیمی از آنها حاضر به استفاده از چت‌بات‌های هوش مصنوعی برای دریافت اطلاعات نیستند و کمتر از ۴۰ درصد به اطلاعات برندها یا محصولاتی که توسط ابزارهای هوش مصنوعی ارائه می‌شود اعتماد دارند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مصرف‌کنندگان هنوز به هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار بازاریابی اعتماد ندارند.

برندها باید برای افزایش شفافیت و تمرکز بر جنبه‌های انسانی بازاریابی تلاش کنند.

نظرسنجی Attest نشان می‌دهد که فقط ۲۷.۳٪ از مصرف‌کنندگان جهانی معتقدند که هوش مصنوعی می‌تواند تجربه مشتری را بهبود بخشد.

بیش از نیمی از آنها حاضر به استفاده از چت‌بات‌های هوش مصنوعی برای دریافت اطلاعات نیستند و کمتر از ۴۰ درصد به اطلاعات برندها یا محصولاتی که توسط ابزارهای هوش مصنوعی ارائه می‌شود اعتماد دارند.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR