اطلاع رسانی در خصوص خدمات الکترونیک، مسئولیت روابط عمومی را دو چندان می کند

یکی از مهم ترین و اساسی ترین دغدغه هایی که شرکت های خدمات رسان با آن مواجه اند ارتباط موثر با مردم و مشترکین است که این مهم برعهده روابط‌عمومی است.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| یکی از مهم ترین و اساسی ترین دغدغه هایی که شرکت های خدمات رسان با آن مواجه اند ارتباط موثر با مردم و مشترکین است که این مهم برعهده روابط‌عمومی است.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، مهندس کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت در نشست با اعضای روابط عمومی این شرکت گفت: تاثیرگذاری وجود افراد متخصص و با انگیزه در روابط عمومی در زمان بحران ها خود را نشان می دهد و در بحران اخیر شیوع ویروس کرونا این مهم به خوبی در شرکت توزیع غرب مازندران نمایان شد و روابط عمومی شرکت با ارتباط موثر در فضای مجازی و اصحاب رسانه تلاش های ارزنده ای در مدیریت بحران ایجاد شده انجام داد.


وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، ارایه خدمات به صورت غیرحضوری، با سرعت بیشتری در دستورکار شرکت های توزیع قرار گرفت که روابط عمومی با اطلاع رسانی های گسترده و موثر فعالیت های انجام شده توسط همکاران فنی و اجرایی، در آگاهسازی مردم در بهره گیری از این خدمات نقش موثری داشته است.


فرح زاد ادامه داد: فضای مجازی بستری است که در اذهان عمومی نفوذ زیادی دارد و ظرفیت بسیار گسترده و مناسبی است برای ایجاد ارتباط با مخاطبان و مشترکین که جزو اهداف سازمانی است که تلاش شده است از این ظرفیت نیز به خوبی استفاده شود که کسب رتبه برتر در حوزه رسانه در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق موید این مطلب است.