اصلاح ساختار و بودجه روابط‌عمومی مناطق بیست‌ودوگانه تهران بررسی شود

معاون روابط‌عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت بررسی اصلاح ساختار و بودجه روابط‌عمومی مناطق بیست‌ودوگانه گفت: روابط‌عمومی منبع فکری، بازوی اجرایی و منعکس‌کننده نقاط قوت و ضعف سازمان است و نقشی حیاتی در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه‌های کلان دارد.

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| معاون روابط‌عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت بررسی اصلاح ساختار و بودجه روابط‌عمومی مناطق بیست‌ودوگانه گفت: روابط‌عمومی منبع فکری، بازوی اجرایی و منعکس‌کننده نقاط قوت و ضعف سازمان است و نقشی حیاتی در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه‌های کلان دارد.
 
 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، محمد صائبی اظهار کرد: با توجه به تأکیدات شهردار تهران مبنی بر خدمت‌رسانی و اهمیت ارتقای ارتباطات با شهروندان به دنبال سازوکاری هستیم تا جایگاه روابط‌عمومی‌ها به‌ویژه در بدنه کارشناسی و بودجه ارتقا یابد.
 
 وی افزود: با پیگیری رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل و همراهی مدیران روابط‌عمومی مناطق بیست‌ودوگانه، نخستین جلسه کارگروه بررسی اصلاح ساختار و بودجه با حضور جمعی از مدیران حوزه ارتباطات برگزار شد.
 
 معاون روابط‌عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران اظهار امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت مدیران پیشکسوت این حوزه و متخصصان مرتبط با این موضوع، روابط‌عمومی با اصلاح ساختار و چارت ارتقا یابد و چند پست کارشناسی برای تحقق این امر به مرکز تحول و نوسازی شهرداری تهران پیشنهاد و ارائه شود.
 
 وی از روابط عمومی‌ها به عنوان بازوی توانمند مدیران و زبان گویای سازمان نام برد و گفت: روابط عمومی‌ها مشاوران مدیران سازمان هستند و مسئولیت ایجاد اعتماد، حفظ شهرت سازمانی و ارتباط با مخاطبان را به عهده دارند؛ بدون شک با اصلاح ساختار چارت کارشناسان اداره روابط‌عمومی مناطق بیست‌ودوگانه، به مرور شاهد تحول و اصلاح فرآیندها و برنامه‌های روابط‌عمومی خواهیم بود.