استراتژی‌های مناسب حرفه‌ای‌های روابط‌عمومی در عصر گسترش متاورس

یکی از بنیان‌های اصلی روابط‌عمومی عبارت است از روانشناسی، مردم‌شناسی و جغرافیاشناسی مخاطبان هدف و هر چه برندها و کاربران بیشتری وارد دنیای مجازی از نوع متاورس شوند، فعالان و حرفه‌ای‌های روابط‌عمومی نیز باید اطلاعات و دانش خود در مورد متاورس و انواع محصولات و سرویس‌هایی که در آنجا عرضه خواهد شد را افزایش دهند.

نویسنده: کنیا جیونی
دسامبر 2021

یکی از بنیان‌های اصلی روابط‌عمومی عبارت است از روانشناسی، مردم‌شناسی و جغرافیاشناسی مخاطبان هدف و هر چه برندها و کاربران بیشتری وارد دنیای مجازی از نوع متاورس شوند، فعالان و حرفه‌ای‌های روابط‌عمومی نیز باید اطلاعات و دانش خود در مورد متاورس و انواع محصولات و سرویس‌هایی که در آنجا عرضه خواهد شد را افزایش دهند.


آنچه در ادامه خواهد آمد سه استراتژی است که حرفه‌ای‌های عرصه روابط‌عمومی می‌توانند با استفاده از آن‌ها و پیاده‌سازی دقیق آن‌ها از مزایای گسترش متاورس بهره‌مند گردند:
 

 

لینک فروشگاه: http://kpri.ir/?p=8534