۷۵ درصد از نسل Z، هزارهها و X از رسانههای اجتماعی برای یافتن اخبار استفاده میکنند.
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || جوانان اخبار را به روش سنتی مصرف نمیکنند. آنها بیشتر از طریق رسانههای اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب، تیکتاک و فیسبوک به دنبال اخبار هستند.
۷۵ درصد از نسل Z، هزارهها و X از رسانههای اجتماعی برای یافتن اخبار استفاده میکنند.
برای رسیدن به این مخاطبان، برندها و شخصیتهای عمومی باید از روشهای زیر استفاده کنند:
ارتباطات بصری: از ویدیوهای کوتاه، تصاویر جذاب و اینفوگرافیک استفاده کنید.
تعامل با متخصصان موضوع یا اینفلوئنسرها: با افرادی که در بین مخاطبان هدف شما مورد اعتماد هستند همکاری کنید.
استفاده از پلتفرمهای رسانههای اجتماعی: در جایی که مخاطبان شما وقت میگذرانند فعال باشید.
ایجاد محتوای جذاب و مرتبط: محتوایی را تولید کنید که برای مخاطبان Z جالب و آموزنده باشد.
استفاده از فرمتهای مختلف محتوا: از پادکستها، ویدیوها، مقالات و تصاویر استفاده کنید.
اندازهگیری و تجزیه وتحلیل نتایج: عملکرد کمپینهای روابطعمومی خود را پیگیری کنید و در صورت نیاز آنها را تنظیم کنید.
همکاری با سازندگان، اینفلوئنسرها یا افراد مشهور میتواند خطری برای برندها باشد. قبل از همکاری با این افراد، تحقیقات خود را انجام دهید و مطمئن شوید که ارزشها و مخاطبان آنها با برند شما مطابقت دارد.
نسل Z به طور فزایندهای به بخش نظرات در رسانههای اجتماعی به عنوان منبع حقیقت یا پاورقیهای خود نگاه میکند. برندها باید در نظرات حضور داشته باشند تا با کاربران تعامل داشته باشند، رکورد را ثابت کنند یا آنها را به سمت صفحه یا محتوای خود هدایت کنند.
نسل Z به طور فزایندهای از نتایج گوگل ناراضی است و به جای آن به رسانههای اجتماعی به عنوان موتور جستجو روی میآورد. برندها باید محتوای خود را برای جستجوی رسانههای اجتماعی بهینه کنند.
با استفاده از این استراتژیها، برندها میتوانند به طور موثرتری با نسل Z ارتباط برقرار کرده و به اهداف روابطعمومی خود برسند.
منبع انگلیسی: آکسیوس
منبع فارسی: شارا
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR
انتهای پیام/
|
نظر بدهید