شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)–|| استاندار کرمانشاه با بیان اینکه روابط عمومیها تکلیف دارند اقدمات مدیران و خدمات دستگاهها ونهادها را منعکس کنند، گفت: مهمترین وظیفه روابط عمومیها امیدآفرینی، اعتماد بخشیدن و آرامش بخشی به مردم است.
به گزارش ایرنا، «بهمن امیریمقدم» روز چهارشنبه در اولین کارگاه آموزشی مدیران روابط عمومی استان کرمانشاه در سالن شهدای دولت افزود: باید جایگاه روابط عمومیها در ادارات استان به درستی تعریف و اثرگذاری آنها نمایان شود.
وی ادامه داد: دستگاههای اداری بدانند روابط عمومی جایگاه ویژه و ارزشمندی دارند و نیروهای شاغل در روابط عمومی باید حمایت و پشتیبانی شوند و این مهم را به مدیران در شورای اداری استان یادآوری خواهیم کرد.
استاندار کرمانشاه اظهار داشت: مدیران روابط عمومی باید جایگاه خود را به خوبی معرفی کنند و مدیران نیز در راستای تقویت این جایگاه به شکل ویژه ای تلاش نمایند.
امیریمقدم با تاکید بر اینکه روابط عمومی باید ارتباط موثر بین مردم و مسئولان را فراهم کنند، گفت: فعالیت های این واحد باید به گونه ای باشد که مردم با ادارات احساس صمیمت کنند.
وی اضافه کرد: کرمانشاه باید به خوبی معرفی شود و در این راستا رسانه ها، صاحبان قلم و روابط عمومی ها باید به خوبی ایفای نقش کنند چرا که اجرای این مهم موجب خواهد شد اقتصاد و اشتغال و چهره زیبای کرمانشاه دگرگون شود.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین علت عقب افتادگی کرمانشاه خوب معرفی نکردن این استان است، تصریح کرد: متاسفانه در طول چند ماه گذشته فضای تخریب در استان بیشتر شده و انتقاد ما این است که چرا متولیان تاکنون برای معرفی بهتر و بیشتر کرمانشاه ایفای نقش نکرده اند.
امیریمقدم افزود: جایگاه استان کرمانشاه باید در همه حوزه ها و عرصه ارتقا یابد و دستگاهها باید بیشتر احساس مسئولیت کنند و روابط عمومی ها در این راستا تحرک ایجاد نمایند.
وی با تاکید بر اینکه افراد خلاق ، توانمند و کارآمد در روابط عمومی ها فعالیت کنند، گفت: روابط عمومی های استان کرمانشاه باید سرآمد کشور باشند.
استاندار کرمانشاه افزود: آموزش ها در حوزه روابط عمومی تخصصی تر می شود و برای ارتقای این حوزه، دوره ها و کارگاهها آموزشی برگزار می کنیم.
|
نظر بدهید