شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| استاندار سمنان تاکید کرد: با جامعه پویا،باهوش و ابزار هوشمندی که امروز وجود دارد، بازتاب خدمات دولت و دستگاه های اجرایی باید به همان مقدار که هست بیان شود زیرا بزرگنمایی و اغراق در آن نتیجه معکوس خواهد داشت و اعتماد مردم را به خدمات دولت و دستگاه ها کاهش می دهد.
آشناگر خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی از خدمات باید با توجه به امکانات و شرایط تحریم منطقی به نظر آید و با آنکه برخی از مدیران تاب نقد را ندارند، اما انتقادات و پیشنهاداتی که مردم با اعتماد به روابط عمومی ها به اشتراک می گذارند باید به مدیران انتقال داده شود، زیرا یکی از رسالت های امروز روابطعمومیها انتقال این انتقادات در راستای اصلاح است.
وی ادامه داد: برخی روابط عمومی ها و حتی خبرگزاری ها باید بیشتر به گزیده گویی پرداخته و از مفصل گویی بپرهیزند، زیرا در حال حاضر شرایط متفاوت است و اکثر مردم حتی در بسیاری از روستاهای دوردست با دسترسی به امکاناتی نظیر اینترنت پرسرعت و تلفن همراه هوشمند، مطالب را به سرعت دریافت می کنند.
استاندار سمنان با اشاره به اطلاع رسانی درباره بیماری کرونا توسط روابط عمومی ها اظهار داشت: روابط عمومی ها به ویژه در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و شاهرود در راستای آگاهی بخشی در زمینه بیماری کرونا نمره قبولی دارند و با ارتباط با رسانه ها و استفاده از فضای مجازی به خوبی توانستند مسایل را به خوبی پوشش دهند.
|
نظر بدهید