شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان با اهدای لوح سپاس از تلاشها و زحمات مسوول و کارشناس روابط عمومی ادارهی کل بیمه سلامت استان گیلان قدردانی کرد.
به گزارش شارا، همزمان با فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه «روز ارتباطات و روابط عمومی» دکتر علی اکبری با اهدای لوح سپاس از تلاشها و خدمات مسوول و کارشناس روابط عمومی ادارهی کل بیمه سلامت استان قدردانی نمود.
دکتر اکبری در این برنامه با اشاره به فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت «روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» روابط عمومیها را نه تنها شغل، بلکه رسالتی ارزشمند توصیف کرد و با تاکید برجایگاه مهم روابط عمومی در سازمان، آن را یک جریان کارآمد در مسیر رشد و تعالی اهداف سازمان بیمه سلامت در ارتباط با مردم دانست.
وی افزود: یقیناً توجه ویژه به نقش و جایگاه واقعی روابط عمومی ها در همهی دستگاهها، سازمانها و نهادها موید ارتباط دوسویه و صمیمی بین آن مجموعه و افکار عمومی خواهد بود.
مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان در پایان سخنانش روابط عمومی را به عنوان پل ارتباطی، در جلب مشارکت عمومی و پاسخگویی به مطالبات و خواستههای مردم و همچنین بالا بردن سطح باور و تزریق نشاط و امید در جامعه تأثیرگذار توصیف کرد.
|
نظر بدهید