شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| همزمان با برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در دی ماه سال جاری، مراسم رونمایی از دو کتاب “برنامه ریزی استراتژیک برای روابطعمومی” و ” نقش رسانه ها در مدیریت سیل (مجموعه ابزارهای یکپارچه مدیریت سیل)”، که با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی منتشر خواهد شد برگزار می گردد.
کتاب “برنامه ریزی استراتژیک برای روابط عمومی”
کتاب “برنامه ریزی استراتژیک برای روابط عمومی” تالیف کریگ میاموتو- ران اسمیت- راتلج/ تیلور و فرانسیس در 184 صفحه در قطع وزیری توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.
این کتاب در 5 بخش و یک دستورالعمل نحوه برقراری ارتباط در مواقع بحرانی منتشر خواهد شد.
کتاب “نقش رسانه ها در مدیریت سیل (مجموعه ابزارهای یکپارچه مدیریت سیل)”
کتاب “نقش رسانه ها در مدیریت سیل (مجموعه ابزارهای یکپارچه مدیریت سیل)” در قطع وزیری توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.
این کتاب در 5 بخش و یک دستورالعمل نحوه برقراری ارتباط در مواقع بحرانی در 136 صفحه منتشر می شود.
گفتنی است شانزدهمین کنفرانس بینالمللی روابط عمومی ایران با رویکرد “ایده پردازی” و “تجربه محوری”، دیماه سال جاری در تهران برگزار میشود.
بدون تردید برگزاری و موفقیت کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران بدون بهره مندی از تجربه ها و ایده های ناب شاغلان روابط عمومی امکان پذیر نیست. به همین دلیل دبیرخانه کنفرانس، آموزش مهارت های کاربردی را در قالب ارایه ایده ها و الگوهای کاربردی و جدید در دستور کار خود قرار داده است.
برای نخستین بار “کرسی تخصصی رویازی روابط عمومی ایران” به همت موسسه کارگزار روابط عمومی همزمان با شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برای جمع آوری، بررسی و بهره برداری از ایده های برتر تاسیس می شود.
در رویداد تجربه محور کنفرانس روابط عمومی ایران، به بررسی آخرین ایده ها و آموزههای موفق شاغلان روابط عمومی پرداخته می شود. در این کنفرانس، تجربهها و ایده های ناب شاغلان روابط عمومی با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته میشود.
اگر در سازمان و شرکت تان در حوزه روابط عمومی، کارها و ایده های ناب دارید، آن را در قالب قوانین، شرایط و کاربرگ طراحی شده به نشانی الکترونیکی دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایید.
همچنین همزمان با شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران (ICPR1398)، دو کارگاه تخصصی با موضوع “ارتباطات بصری” برگزار می شود تا سطح دانش و تجربه حرفه ای شاغلان روابط عمومی را در رابطه با طراحی معاصر و شیوه های ارتباط تصویری بهبود بخشد.
کاربردهای ارتباطات بصری اکنون در همه حوزه های روابط عمومی بویژه روابط عمومی دیجیتال، وارد دوره رشد و گسترش پایدار شده و این کارگاه به عنوان یک رویداد مهم به بررسی جهان “ارتباطات بصری و کاربردهای آن در روابط عمومی” می پردازد.
علاقمندان جهت حضور در این کنفرانس، جشنواره و کارگاههای آموزشی میتوانند با مراجعه به سایت های www.irancpr.ir، www.shara.ir یا تماس تلفنی با شماره های 88617576 و 88617577 نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام نمایند.
|
نظر بدهید