شارا– بزرگترین شبکه شعبات بانک مردم سریلانکا قصد دارد با قدرتمندتر کردن پایههای مشتری خود در خدمات موبایل و آنلاین بنکینگ بین ۱۳ میلیون نفر، سهولت استفاده از خدماتش را افزایش دهد.
به گزارش شارا به نقل از شاپرک خدمت جدید بانک به مشتریان اجازه میدهد بدون مراجعه به شعبه به تمام تجهیزات بانک دسترسی داشته باشند. خدمات ارتقا یافته بانکداری آنلاین و تلفن شامل پرداختهای مختلف، انتقال سرمایه، جزئیات تراکنشهای چک و دفترچه چک است. اکنون مشتریان بانک مردم میتوانند بدون ثبتنام یا پرداخت کارمزد سالانه از کارآمدی و ایمنی تراکنشها بهره ببرند.
واسانتا کومار ، مدیر ارشد اجرایی بانک مردم دراینباره میگوید: خدمات موبایل بنکینگ به مشتریان اجازه میدهد با استفاده از موبایلهای خودشان به طیفی از تراکنشهای روزانه بانکداری دسترسی داشته باشند؛ خواه تلفنهای همراهشان هوشمند باشد یا خیر. تنها با گرفتن شماره #488# این خدمات قابلدسترسی هستند. دیگر خدماتی که از طریق موبایل قابلدسترسی هستند عبارتاند از کنترل ۵ تراکنش آخر، نرخ ارز و غیره.
تجهیزات موجود در خدمات موبایل و آنلاین بنکینگ شامل تمام خدمات پرداخت و انتقال سرمایه در شبکه بانک مردم هستند و با کارمزدی به بانکهای دیگر انتقال مییابند. تسهیلات دیگری که در خدمات موبایل و آنلاین بنکینگ انجام میشود نیازمند هیچگونه کارمزد اضافی نیست همچنین خدمت هشدارهای پیامکی را فعال کردهایم که برای تمام تراکنشهای جدید انجام میشود.
خدمت بانکداری آنلاین بانک مردم به سهولت استفاده از خدمات میانجامد زیرا دسترسی به وب سایت www.ebank.peoplesbank.lk بسیار سریع و آسان انجام میشود. مشتریان میتوانند با استفاده از خدمات آنلاین تراکنشهای خود را کنترل کنند. سیستم امنیتی ۲ عاملی به مشتریان کمک میکند تمام تراکنشهایشان را با آرامش انجام دهند.
دیپال آبیسکارا مدیر بازاریابی و روابط عمومی بانک مردم میگوید: افتتاح هر دو خدمت سیستمهای بانکداری آنلاین و موبایل بنکینگ در ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ به ترتیب باهدف ارائه راهحلهای سهل به مشتری انجام شده بود.
|
نظر بدهید