شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| ارتباطات را شاید امروز بتوان یکی از مهمترین و حساس ترین بخش های کاری هر سازمان و یا شرکتی دانست چرا که تمامی فرآیندهای تولید و خدمات در زیر شاخه های ارتباطات فرآوری و به منصه ظهور می رسد. چه آنجا که شرکتی تولیدات خود را برای عرضه و بازاریابی محیا می کند و چه شرکت و یا سازمانی که باید خدمات خود را به جامعه هدف خود معرفی کند.
ارتباطات با زیر شاخ ه های مختلف خود از جمله تشریفات، نمایشگاه ها، روابطعمومی، برگزاری مراسم ها و همایش های مختلف و از همه مهمتر مبحث مهم و وسیع اطلاع رسانی می تواند تک تیرانداز سازمان متبوع خود در میان رقبا باشد.
در بخش اطلاع رسانی می توان بسیاری از مسیرهای طولانی بازریابی را چه از بعد زمان و چه از بعد هزینه کوتاه کرد، برند سازی را به بهترین شکل ممکن انجام داد و بسیاری از آفت های احتمالی و حتی بروکراسی های دست و پاگیر پیش روی شرکت را کوتاه کرد.
آنچه مسلم است روابط عمومی با ارتباطات گسترده و حوزه فعالیت وسیع خود می تواند به عنوان یک بازوی قوی در کنار دیگر ارکان سازمان قرار گیرد و مجموعه را به سمت رشد و شکوفایی و همچنین دست یابی به اهداف کلان یاری کند.
روابط عمومی و ارتباطات هرچند در کشورمان هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده اما این کم توجهی خود می تواند فرصتی برای رشد و شکوفایی هرچه بیشتر در حوزه باشد چرا که متخصصان و هوشمندان این حوزه با یک سرزمین بکر و دست نخورده مواجه هستند که کوچکترین نوآوری می تواند آنها را از بقیه همکاران خود متمایز کند.
نظر بدهید