شبکه اطلاع رسانی روابطعمومی ایران (شارا)–|| ایجاد هم افزایی و تعامل میان شرکت سهامی نمایشگاه ها با سایت های استانی و تمامی ذینفعان و دست اندرکاران ، از سرگیری شورای روابط عمومی نمایشگاه ها، یک صدا کردن فضای نمایشگاهی در کشور و استفاده از ظرفیت استان ها برای حضور در رویداد اکسپو ۲۰۲۰دوبی ، دارا بودن یک روابطعمومی تخصصی و قوی از اهم برنامه های روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه ها در دوره جدید است
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نمایشگاه ها، حمیدرضا آملی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران با بیان اینکه رویکرد اصلی روابط عمومی نمایشگاه بین المللی در دوره مدیریت جدید، تخصصی کردن اداره روابط عمومی است گفت: روابط عمومی به عنوان پشتیبان بخش عملیات و برنامه ریز نمایشگاهی با استفاده از امکانات و ارتباطات خود وظیفه دارد با برگزاری جلسات و نشست های مشترک با مشارکت کنندگان، مجریان و تشکل های بخش خصوصی و دستگاههای دولتی مرتبط با صنعت نمایشگاهی، حداکثر تعامل و هم افزایی را برای برگزار کردن هرچه بهتر و با شکوه تر نمایشگاه ها فراهم کند.
آملی ، احیا و از سرگیری فعالیت شورای روابط عمومی نمایشگاه های کشور را از دیگر برنامه های مهم در دوره مدیریت جدید خود عنوان کرد و افزود: این شورا اتفاق مبارک برای صنعت نمایشگاهی، تاثیرگذار و حائز اهمیت می باشد.
وی درادامه با یادآوری تجربه خود در سمت مدیریت روابط عمومی و اموربین الملل در سالهای ۹۰ و ۹۱ افزود : شورای روابط عمومی نقش مهمی در ایجاد هماهنگی میان مرکز و استان ها ایفأ کرد و با توجه به جایگاه و رسالت روابط عمومی ها، برگزاری نشست های مشترک میان استان ها به ایجاد تعامل، هم افزایی، تبادل دانش و اطلاعات پیرامون صنعت نمایشگاهی کمک شایانی خواهد کرد و سایت های نمایشگاهی می توانند از تجارب یکدیگر در زمینه های مختلف استفاده کنند.
آملی در ادامه با تاکید بر ایجاد وحدت و همدلی درصنعت نمایشگاهی کشور گفت: در حال حاضر چند صدایی در فضای نمایشگاهی کشور شنیده می شود.
حمیدرضا آملی در خصوص نقش کمیته روابط عمومی اکسپو۲۰۲۰ دوبی گفت : بحث حضور در رویداد بین المللی اکسپو یک موضوع کلان و ملی است و به همین دلیل باید با هم فکری در شورای روابط عمومی نمایشگاه ها و شناسایی ظرفیت های استان ها در جهت حضور پر قدرت دراین رویداد جهانی به بهترین شکل استفاده کنیم.
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل در مورد رعایت پروتکل های چهارگانه بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا در نمایشگاه ها اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا بسیاری از مشاغل در ایران و جهان را با مشکل و تعطیلی مواجه کرده است و نمایشگاه ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند در نتیجه باید با بکار گیری مهارت های لازم با وجود بیماری کرونا، ضمن حفظ سلامتی که اولویت همگانی است، بتوانیم در کنار آن به فعالیت های اقتصادی ادامه بدهیم تا مشاغل و فضای کسب وکار مردم دچار آسیب های کمتری از این ناحیه بشوند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: بازگشایی مجدد نمایشگاه ها در مناطق زرد و نارنجی و انتقال فعالیت های این صنعت به گروه دوم ، اقدامی مهم و در خور تقدیر بود که جناب دکتر زمانی و مدیران این صنعت انجام دادند لذا همه ما باید در برگزاری رویدادها نسبت به رعایت دقیق و کامل پروتکل های بهداشتی چهارگانه اهتمام و حساسیت کامل داشته باشیم و امکان استمرار کار مقدور باشد.
به امید روزهای بهتر برای صنعت نمایشگاهی و تلاشگران عرصه اقتصادی کشور
|
نظر بدهید