اجلاس رسانه اجتماعی شرکت های سانفرانسیسکو

اجلاس رسانه اجتماعی شرکت های سانفرانسیسکو از 15 الی 16سپتامبر در ایالات متحده امریکا برگزار می شود.

به گزارش گروه ترجمه شارا، شعار این کنفرانس استفاده از رسانه اجتماعی برای نزدیک شدن به مشتریان شما است. این کنفرانس همچنین میزبان بزرگترین برندهای جهان می باشد و سخنگویان ارشد آن بینش هایی را در خصوص اینکه رسانه اجتماعی چگونه می توانند به رشد کسب و کار شما کمک کنند و مزیت های رقابتی برای شرکت شما بوجود آورند، سخن می گویند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) اجلاس رسانه اجتماعی شرکت های سانفرانسیسکو از 15 الی 16سپتامبر در ایالات متحده امریکا برگزار می شود.


به گزارش گروه ترجمه شارا، شعار این کنفرانس استفاده از رسانه اجتماعی برای نزدیک شدن به مشتریان شما است. این کنفرانس همچنین میزبان بزرگترین برندهای جهان می باشد و سخنگویان ارشد آن بینش هایی را در خصوص اینکه رسانه اجتماعی چگونه می توانند به رشد کسب و کار شما کمک کنند و مزیت های رقابتی برای شرکت شما بوجود آورند، سخن می گویند.


حضور کامل در رسانه اجتماعی: از بین بردن سیلوهای داخلی و افزایش همکاری و سهولت در ارتباطات داخلی، مواردی هستند که در این کنفرانس مطرح می شوند.


تولید محتوای متعامل و با کیفیت: دسترسی و رسیدن به رسانه به تنهایی کافی نیست. کشف کنید که چگونه می توانید مخاطبان خود را به شیوه ای شفاف و معنی دار کشف کنید.


تعمیق روابط مشتریان: ایجاد درکی 360 درجه ای از مشتریان شما از طریق داده های اجتماعی، خبرخوانی بینش هایی برای استراتژی آینده و تصمیم سازی نیز از مواردی هستند که در این کنفرانس مورد توجه قرار می گیرند.