آینده روابط‌عمومی، رسانه‌های اجتماعی و اینفلوئنسرها

مقاله “آینده روابط‌عمومی، رسانه‌های اجتماعی و اینفلوئنسرها” توسط جنیفر هاوکینز، رئیس یک تیم روابط‌عمومی مستقر در نیویورک، دیدگاه جالبی را در مورد تحول چشم‌انداز روابط‌عمومی در عصر دیجیتال ارائه می‌دهد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مقاله “آینده روابط‌عمومی، رسانه‌های اجتماعی و اینفلوئنسرها” توسط جنیفر هاوکینز، رئیس یک تیم روابط‌عمومی مستقر در نیویورک، دیدگاه جالبی را در مورد تحول چشم‌انداز روابط‌عمومی در عصر دیجیتال ارائه می‌دهد.

هاوکینز با به اشتراک گذاشتن تجربیات شخصی خود و تجربیات آژانسش، FINN Partners، استدلال می‌کند که رسانه‌های اجتماعی و اینفلوئنسرها اکنون برای دستیابی به مخاطبان و ایجاد تأثیر در صنعت سفر و گردشگری ضروری هستند.

نکات کلیدی مقاله عبارتند از:

افزایش اهمیت رسانه‌های اجتماعی: هاوکینز با اشاره به تحقیقاتی که نشان می‌دهد پلتفرم‌هایی مانند تیک‌تاک و فیس‌بوک مارکت پلاس به طور فزاینده‌ای برای جستجو و خرید استفاده می‌شوند، خاطرنشان می‌کند که مصرف کنندگان، به ویژه نسل زد (z) و نسل هزاره (Millennials) یا y ایگرگ، به طور فزاینده‌ای به رسانه‌های اجتماعی برای تصمیم‌گیری در مورد سفر خود تکیه می‌کنند.

قدرت اینفلوئنسرها: هاوکینز نمونه هایی از کمپین‌های موفق روابط‌عمومی را ارائه می دهد که از اینفلوئنسرها برای افزایش آگاهی از برند و تعامل با مخاطبان هدف استفاده کرده‌اند.

او تأکید می‌کند که یافتن اینفلوئنسرهای مناسب با دسترسی به مخاطبان مورد نظر کلیدی است.

ضرورت تکامل استراتژی‌های روابط‌عمومی: هاوکینز خاطرنشان می‌کند که متخصصان روابط‌عمومی باید با گسترش استراتژی‌های خود برای ادغام رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی اینفلوئنسر، با این چشم‌انداز در حال تغییر سازگار شوند. این امر مستلزم درک عمیق از جایی است که مخاطبان وقت خود را می‌گذرانند و ایجاد محتوایی جذاب و مرتبط با آنهاست.

نتیجه‌گیری


مقاله هاوکینز فراخوانی برای اقدام برای متخصصان روابط‌عمومی است تا با اتخاذ رویکردی جامع و یکپارچه به رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی اینفلوئنسر، خود را با چشم‌انداز دیجیتال در حال تحول وفق دهند.

با انجام این کار، آنها می‌توانند اطمینان حاصل کنند که به طور موثری با مخاطبان خود ارتباط برقرار می‌کنند و به اهداف مشتریان خود دست می‌یابند.

منبع انگلیسی: odwyerpr
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR