این کمپین علاوه بر بریتانیا و آمریکا، در کشورهای فرانسه، آلمان، لهستان، پرتغال، اسپانیا، آفریقای جنوبی، ژاپن، اکوادور، شیلی، اروگوئه، پاراگوئه، کاستاریکا، نیکاراگوئه، جمهوری دومینیکن، السالوادور، بلیز و برزیل نیز برگزار میشود.
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || چندین آژانس روابط عمومی بریتانیا روز جمعه این هفته که روز جهانی زن است، به عنوان بخشی از کمپین جدیدی برای ترویج برابری زنان در ارتباطات، کار خود را تعطیل خواهند کرد.
آژانسهای شرکتکننده:
Hope&Glory
Red Lorry, Yellow Lorry
With
Liberty
این آژانسهای بریتانیایی جزئی از ۲۱ آژانس در سراسر جهان هستند که در اعتصاب جهانی برای برابری در روز جمعه ۸ مارس، کار خود را متوقف خواهند کرد. Hope&Glory, With و Liberty در تمام طول روز تعطیل خواهند بود، در حالی که Red Lorry, Yellow Lorry بعد از ظهر جمعه تعطیل است.
تعهد به برابری:
شرکتهای مشاورهای شرکتکننده همچنین در طول سال ۲۰۲۴، ۱۹۰۴ ساعت کار داوطلبانه را به سازمانهایی که برای توانمندسازی زنان مانند Young Women’s Trust و Women in PR کار میکنند، اختصاص خواهند داد.
دبورا گری، بنیانگذار و مدیرعامل Canela (تصویر بالا) گفت: «بخش ارتباطات عمدتا از زنان تشکیل شده است، اما همچنان موقعیتهای برتر در اختیار مردان است. ما میخواهیم از دانش، تجربه و مهمتر از همه زمان خود برای ایجاد تغییر استفاده کنیم. به همین دلیل است که این کمپین یک اقدام یک روزه نیست، بلکه تعهدی مداوم به برابری است.»
او افزود: «ادامه دادن به عدم تعادل جنسیتی در بخش ارتباطات یا هر بخش دیگری به نفع هیچکس نیست.»
حمایت از کمپین:
جو کار، یکی از بنیانگذاران Hope&Glory گفت: «ما در صنعتی فعالیت میکنیم که بیش از ۶۰ درصد نیروی کار را زنان تشکیل میدهند، اما تنها یک سوم آنها به هیئت مدیره راه پیدا میکنند. ما از کمپین Stop Working for Change حمایت میکنیم و از سایر آژانسها میخواهیم که از آن پیروی کنند تا بتوانیم آگاهی در مورد شکاف دستمزد جنسیتی و قومیتی را به طور مشترک افزایش دهیم.»
الیزابت جونز، مدیر عامل With گفت: «ما در این روز جهانی زن، اعتصاب میکنیم تا تغییرات سریعتر پیش برود. این غیرقابل قبول است که امروزه، یک زن ۱۸ ساله که کار خود را در بریتانیا آغاز میکند، نمیتواند در طول عمر خود شاهد برابری دستمزد باشد.»
ربکا بورگس، مدیر حسابداری Red Lorry, Yellow Lorry، توضیح داد که شرکت در این کمپین «تصمیمی بدیهی» بوده است. او افزود: «تغییر واقعی مگر با تلاش همگان اتفاق نخواهد افتاد. حرف کمتر، عمل بیشتر.»
و النا دیویدسون، مدیرعامل Liberty Communications گفت: «با کمک شرکای خارجی ارزشمند و حمایت از کمپین Stop Working for Change، ما مشتاقانه منتظر ترویج محیطی هستیم که برابری، احترام و کرامت در آن حاکم باشد.»
دامنهی کمپین:
این کمپین علاوه بر بریتانیا و آمریکا، در کشورهای فرانسه، آلمان، لهستان، پرتغال، اسپانیا، آفریقای جنوبی، ژاپن، اکوادور، شیلی، اروگوئه، پاراگوئه، کاستاریکا، نیکاراگوئه، جمهوری دومینیکن، السالوادور، بلیز و برزیل نیز برگزار میشود.
سایر آژانسهای شرکتکننده:
About PR
Mum Abroad
Oink My God
Red Ribbon Communications
TrainTracks
Dimitrakis
Sherlock Communications
Ellephant Comunicação
Omertà PR & Influence
LikeBrands
Sing Comunicação
Enterie
NEI
APECOM
Felicidad Collective
Unicorn y Phenix
منبع انگلیسی: prweek
منبع فارسی: شارا
|
نظر بدهید