آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند

هدف این کمپین دستیابی به پوشش مطبوعاتی سطح یک در همه بازارهای شریک است، با هدف ایجاد انگیزه در بزرگسالان برای پذیرش تعهدی که آنها را متعهد به تغییر عادات خود به نفع کودکان در زندگی خود می‌کند.

  شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کمپین “کودکان آب و هوا” با حمایت ۴۵ آژانس روابط‌عمومی و تبلیغاتی و سازمان‌های صنعتی توسعه یافته و راه‌اندازی شده است.


هدف این کمپین دستیابی به پوشش مطبوعاتی سطح یک در همه بازارهای شریک است، با هدف ایجاد انگیزه در بزرگسالان برای پذیرش تعهدی که آنها را متعهد به تغییر عادات خود به نفع کودکان در زندگی خود می‌کند.

فراخوانی برای حمایت از جامعه روابط عمومی جهانی پس از اعلام مشارکت UNDP/ICCO منجر به تعهد آژانس‌هایی از ایالات متحده، کانادا، استرالیا، بریتانیا، ایرلند شمالی، ایرلند، فرانسه، آلمان، اتریش، سوئیس، دانمارک، سوئد، فنلاند، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، چک، لهستان، بلغارستان، رومانی، مولداوی، مجارستان، ترکیه، امارات متحده عربی، برزیل، آرژانتین، کلمبیا، چین، هنگ کنگ، هند، اندونزی، سنگاپور، تایلند، ویتنام، فیلیپین، نیجریه، کنیا، آفریقای جنوبی، مراکش، الجزایر و تونس شده است.

پالدی گفت: “ما می‌دانیم روابط‌عمومی یک جزء جدایی‌ناپذیر در مبارزه با تغییرات آب و هوایی است و این کمپین به طور قابل توجهی آن را تقویت کرده است. من از مقیاس حمایت اعضای ICCO از Weather Kids شگفت زده شده‌ام. تعهد به مشارکت از سوی بسیاری از سازمان‌ها، کشورها، فرهنگ‌ها و زبان‌ها متفاوت است. این بزرگترین کمپین آب و هوایی تا کنون است و امید زیادی به آینده کودکان در قلب Weather Kids می‌دهد.

شپانسکی، رئیس ICCO گفت: «زمانی که UNDP این ایده را در سال گذشته در Cannes Lions به ICCO ارائه کرد، ما فکر کردیم که “وای – من مطمئن نیستم که قبلاً چنین کاری انجام شده باشد”، اما البته نتوانستیم رد کنیم. 

ارتباطات اقلیمی از قبل اولویت اصلی ICCO و اعضای آن بود و من به شبکه ما برای ارائه استانداردهای بالا و اهداف بلندپروازانه ایمان داشتم. ما را ناامید نکردند.

“این کمپین اعضای ICCO را از بیش از ۳۰ کشور گرد هم آورده است و این تازه شروع مشارکت ما در برنامه توسعه ملل متحد است.

این افتخار بزرگی برای اعضای ما است که روابط‌عمومی به عنوان بخش جدایی‌ناپذیر برای حل چالش‌های بزرگ جهانی زمان ما شناخته می شود.