آنچه باید در مورد بازاریابی در متاورس بدانید

بازاریابی متاورسی به برندها این امکان را می‌دهد تا به مشتریانشان دسترسی بیشتر و بهتری داشته باشند، آن‌ها را به مشارکت بیشتر بکشانند و با کمک واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و وسایل ارتباطی به‌هم‌پیوسته، پیوندی عمیق با آن‌ها برقرار سازند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| بازاریابی متاورسی به برندها این امکان را می‌دهد تا به مشتریانشان دسترسی بیشتر و بهتری داشته باشند، آن‌ها را به مشارکت بیشتر بکشانند و با کمک واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و وسایل ارتباطی به‌هم‌پیوسته، پیوندی عمیق با آن‌ها برقرار سازند.


این مقاله به بررسی بازاریابی متاورسی اختصاص دارد و همچنین به بررسی فرصت‌های پرشماری که در دنیای واقعیت مجازی برای بازاریابان وجود خواهد داشت، می‌پردازد.

فهرست مطالب
متاورس چیست؟
بازاریابی در متاورس: آنچه بازاریابان باید بدانند
تدوین برنامه بازاریابی متاورسی به‌موازات بازاریابی واقعی
دورهم جمع‌کردن کاربران با استفاده از MILE
پیشنهاد کلکسیون‌های برندی
منابع خود را برای ایجاد تجربیات فراگیر سرمایه‌گذاری کنید
روابط‌عمومی و متاورس
متاورس و رسانه‌های اجتماعی
و اما کلام پایانی

لینک فروشگاه: http://kpri.ir/?p=8538