آنچه باید بدانیم؟/ اصل ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی

در نظر داشتن این اصل یک ابزار موثر در روابط عمومی‌ها است. برقراری ارتباط، تجزیه و تحلیل و تاثیرگذاری‌ پیام‌ها که توسط تحلیل‌گران پیام صورت می‌گیرد می‌تواند ما را از نقاط ضعف و کاستی ها آگاه ساخته و اثربخشی پیام‌های ارتباطی را تقویت کند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) در نظر داشتن این اصل یک ابزار موثر در روابط عمومی‌ها است. برقراری ارتباط، تجزیه و تحلیل و تاثیرگذاری‌ پیام‌ها که توسط تحلیل‌گران پیام صورت می‌گیرد می‌تواند ما را از نقاط ضعف و کاستی ها آگاه ساخته و اثربخشی پیام‌های ارتباطی را تقویت کند.