آمازون ادز قابلیت‌های ویدیویی مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرد

مولد ویدیو یک نوآوری مهم دیگر است که از هوش مصنوعی مولد برای ارتقای خلاقیت و ارائه ارزش بیشتر هم برای تبلیغ‌کنندگان و هم برای خریداران بهره می‌برد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || آمازون ادز از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی خود پرده‌برداری کرده که به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا محتوای ویدیویی و تصویری خلاقانه و متحرک را با سرعت و هزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه تولید کنند.

به گزارش شارا به نقل از سرچ اینجین لند، این ابزارها که شامل قابلیت‌های تولید ویدئو و تصاویر زنده هستند، هم‌اکنون به صورت آزمایشی برای تبلیغ‌کنندگان منتخب در ایالات متحده در دسترس قرار گرفته‌اند.

تولید محتوای ویدیویی باکیفیت برای کمپین‌های تبلیغاتی همیشه چالش‌های زمان‌بر و پرهزینه‌ای داشته است. ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی آمازون این چالش‌ها را برطرف کرده و به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهند که با کارآمدی بیشتری با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

طبق مطالعه‌ای در سال ۲۰۲۳ توسط ویزول(Wyzowl)، ۸۹ درصد از مصرف‌کنندگان تمایل دارند که در سال ۲۰۲۴ ویدیوهای بیشتری از برندها مشاهده کنند.

این ابزار با استفاده از یک تصویر محصول واحد، محتوای ویدیویی سفارشی را در چند دقیقه تولید می‌کند. (مولد ویدیو)

همچنین به برندها این امکان را می‌دهد که به‌سرعت تصاویر کوتاه و متحرک کمپین‌های خود را تولید کنند. (تصویر زنده)

جی ریچمن، معاون محصول و فناوری آمازون ادز، اظهار داشت: «مولد ویدیو یک نوآوری مهم دیگر است که از هوش مصنوعی مولد برای ارتقای خلاقیت و ارائه ارزش بیشتر هم برای تبلیغ‌کنندگان و هم برای خریداران بهره می‌برد.»

این ابزارها بخشی از مجموعه در حال رشد راه‌حل‌های هوش مصنوعی آمازون هستند که مشابه با تلاش‌های دیگر غول‌های فناوری، به سمت توسعه‌ی بیشتر فناوری‌های هوش مصنوعی حرکت می‌کنند. آمازون قصد دارد این قابلیت‌ها را بر اساس بازخوردهای تبلیغ‌کنندگان در فاز بتا بهبود داده و سپس آن‌ها را به‌طور گسترده‌تری ارائه دهد.

انتهای پیام/

<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR