یکی از اشتراکات بین روابط عمومی و رسانه ها خبر رسانی است

سردبیر قدس آنلاین در گفتگوی اختصاصی با شارا: – روابط عمومی ها باید در انتخاب با مخاطبین، شیوه اطلاع رسانی و نوع رسانه ها دقت کنند تا هر پیامی را به چه رسانه ای و از چه طریقی انتقال دهند. خوشبختانه امروزه رسانه های مجازی و پایگاه های خبری به کمک روابط عمومی ها آمده اند و خبرهای آنها را به مخاطبین انتقال می دهند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) علی هاشمی در گفتگوی اختصاصی با شارا گفت: « یکی از اشتراکات بین روابط عمومی و رسانه ها خبر رسانی است. شاید وظیفه اصلی روابط عمومی ها در حوزه خبر این است که بتوانند با مخاطب خود ارتباط برقرار کنند.»


سردبیر قدس آنلاین عنوان کرد: « روابط عمومی ها باید در انتخاب با مخاطبین، شیوه اطلاع رسانی و نوع رسانه ها دقت کنند تا هر پیامی را به چه رسانه ای و از چه طریقی انتقال دهند. خوشبختانه امروزه رسانه های مجازی و پایگاه های خبری به کمک روابط عمومی ها آمده اند و خبرهای آنها را به مخاطبین انتقال می دهند.»


وی اظهارداشت: «روابط عمومی ها در نشریات مکتوب دچار مشکل هستند و طبیعتا خیلی از خبرهای آنها کار نمی شود ولی در فضای مجازی و پایگاه های خبری به دلیل اینکه فضا وجود دارد، ارتباط با مخاطبین نیز راحت تر شده است و روابط عمومی ها در این فضاها سرویس های تخصصی دارند.»