یوتیوب به دنبال ساده‌تر کردن ایجاد ویدئوی کوتاه با ویژگی جدید
نویسنده: اندرو هاچینسون

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || یوتیوب در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد به راحتی بخش‌های جذاب از ویدیوهای طولانی‌تر خود را به ویدیوهای کوتاه تبدیل کنند. این ویژگی به طور خودکار بخش‌هایی از ویدیو را که بیشترین تعامل و زمان مشاهده را جلب کرده‌اند، شناسایی کرده و به شکل ویدئوی‌های کوتاه 16:9 منتشر می‌کند.

این ابزار جدید در ویرایشگر ویدیو در YouTube Studio Desktop در دسترس است و به تولیدکنندگان کمک می‌کند تا به سرعت محتواهای کوتاه‌تر تولید کنند بدون نیاز به فکر کردن یا ایجاد ایده‌های جداگانه برای ویدئوی‌های کوتاه. این سیستم به طور اتوماتیک ویدئوی‌های کوتاه را تولید کرده و آن‌ها را در پلتفرم منتشر می‌کند.

یوتیوب قصد دارد از این ویژگی برای تسهیل بیشتر تولید ویدئوی‌های کوتاه استفاده کند، به‌ویژه با توجه به محبوبیت روزافزون این نوع محتوا که اکنون بیش از 70 میلیارد بازدید روزانه دارد. بسیاری از تولیدکنندگان محتوا از این ویژگی بهره برده‌اند تا تعاملات بیشتری در کانال‌های خود ایجاد کنند.

در حال حاضر، این ویژگی فقط با ویدیوهای زبان انگلیسی و تعداد محدودی از تولیدکنندگان آزمایش می‌شود. اگر شما در گروه آزمایشی هستید، گزینه «ایجاد یک ویدیوی برجسته» را در ویرایشگر ویدیو در YouTube Studio مشاهده خواهید کرد.

نویسنده: اندرو هاچینسون
تاریخ انتشار: 7 ژانویه 2025
منبع انگلیسی: Informa Tech
منبع فارسی: شارا

انتهای پیام/