شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || یوتیوب در حال آزمایش نوع جدیدی از تبلیغات ویدیویی ۳۰ ثانیهای است که نمیتوان آن را رد کرد.
به گزارش شارا به نقل از سرچاِنجینلَند، این نوع تبلیغات پیشتر فقط برای موقعیتهای خاص و با رزرو قبلی در دسترس بود، اما حالا در کمپینهای معمول هم قابل استفاده شده است.
این تبلیغات در کنار فرمتهای کوتاهتر ۶ و ۱۵ ثانیهای نمایش داده میشوند و تبلیغکنندگان میتوانند با استفاده از کلمات کلیدی، علایق مخاطبان و معیارهای دیگر، آنها را هدفگذاری کنند.
هدف گوگل از این تغییر، افزایش تأثیر تبلیغات و فراهم کردن دسترسی راحتتر به جایگاههای باارزش تبلیغاتی در یوتیوب است. آنتونی هیگمن، مدیرعامل شرکت ADSQUIRE، میگوید که این فرمت میتواند تعادل خوبی بین توجه مخاطب و پیام تبلیغ ایجاد کند. اگر این آزمایش بهطور گسترده اجرا شود، تبلیغکنندگان ابزار قدرتمندتری خواهند داشت و بینندگان یا باید زمان بیشتری برای تماشای تبلیغ منتظر بمانند یا اشتراک پریمیوم تهیه کنند.
منبع: Search Engine Land | 10 ژوئن 2025 | نوشتهی آنو آدگبولا
#روابط_عمومی_در_متن
#سال_هوش_مصنوعی
انتهای پیام/
نظر بدهید