یافته‌های کلیدی از استفاده بی‌رویه از رسانه‌های اجتماعی و صفحه‌های نمایش

با افزایش زمان صفحه نمایش و مالکیت دستگاه، استفاده بی رویه از رسانه‌های اجتماعی و نگرانی های فزاینده پیرامون حریم خصوصی، مخاطبان امروزی تمایل بیشتری به تأثیرگذاری بر دنیای اطراف خود دارند.

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| با افزایش زمان صفحه نمایش و مالکیت دستگاه، استفاده بی رویه از رسانه‌های اجتماعی و نگرانی های فزاینده پیرامون حریم خصوصی، مخاطبان امروزی تمایل بیشتری به تأثیرگذاری بر دنیای اطراف خود دارند.


گزارش جدید از آژانس بازاریابی جهانی TEAM LEWIS که در کشورهای استرالیا، بلژیک، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ایتالیا، مالزی، هلند، پرتغال، سنگاپور، اسپانیا، بریتانیا و ایالات متحده انجام شده است یافته های کلیدی زیر بدست آمده است:

زمان نمایش
• زمان استفاده از صفحه نمایش در اکثر کشورها به استثنای استرالیا، مالزی، سنگاپور و ایالات متحده همچنان در حال افزایش است.
• هنگ کنگی‌ها و مالزیایی‌ها ترجیح می‌دهند در مقایسه با رایانه‌های شخصی، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها زمان بیشتری را با دستگاه‌های تلفن همراه خود بگذرانند.


مالکیت دستگاه
• در سطح جهانی، مخاطبان حداقل دارای سه دستگاه هستند.
• مالزیایی ها به طور متوسط ​​کمتر از سه دستگاه دارند، اما بیشترین زمان را در سراسر جهان روی اینترنت می گذرانند. ایالات متحده، بریتانیا، آلمان و ایتالیا در مورد مالکیت دستگاه بالاتر از میانگین جهانی هستند.
 

استفاده از رسانه‌های اجتماعی
• کشورهای APAC روزانه به طور متوسط ​​از چهار پلتفرم استفاده می کنند.
• اروپای غربی با کمتر از سه پلتفرم روزانه کمترین میزان استفاده را دارد.

نگرش به حریم خصوصی
• در سطح جهانی، بیشترین نگرانی در میان مصرف کنندگان این است که چگونه شرکت ها از داده های شخصی خود به صورت آنلاین استفاده می کنند (39 درصد) و پس از آن ترجیح می دهند ناشناس ماندن آنلاین (34 درصد) را حفظ کنند.
 

کانال های پیشرو در چشم انداز بازاریابی امروزی
• وب سایت همچنان پادشاه است—56 درصد در ماه گذشته از وب سایت یک کسب‌و‌کار بازدید کردند.
• خبرنامه ها هنوز موثر هستند – 26 درصد ایمیل یا خبرنامه یک کسب‌و‌کار را می خوانند.
 

انتظارات مصرف کنندگان
• مصرف کنندگان جهانی به اتفاق آرا می خواهند که کسب‌و‌کارها قابل اعتماد، معتبر و نوآور باشند.
 

ظهور صدا
• در سه سال اخیر مصرف سرویس های پخش موسیقی و پادکست ها افزایش یافته است.
• استرالیا و سنگاپور بیشترین رشد را در جریان پخش موسیقی و شنوندگان پادکست در سال گذشته داشته اند.
 

شک و تردید در خصوص رسانه‌های اجتماعی
• تنها 23 درصد از مصرف کنندگان در سراسر جهان فکر می کنند رسانه‌های اجتماعی برای جامعه خوب است.
• مالزیایی ها نسبت به رسانه‌های اجتماعی مثبت ترین افراد هستند و 40 درصد آن را به عنوان یک نیروی خوب می دانند.

 

 

 

منبع انگلیسی:  publicrelationstoday

منبع فارسی: شارا – شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
ریچارد کاروفل | 4 فوریه 2022 | روابط‌عمومی