گسترش خدمات سازمانی اوراکل برای ارتباط تصویری با مشتری

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت اوراکل به صورت رسمی اعلام کرد که برای خرید شرکت LiveLOOK از بزرگترین توسعه‌دهندگان راهکارهای همکاری‌های تصویری در سازمان به توافقات لازم رسیده است.

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)  شرکت اوراکل به صورت رسمی اعلام کرد که برای خرید شرکت LiveLOOK از بزرگترین توسعه‌دهندگان راهکارهای همکاری‌های تصویری در سازمان به توافقات لازم رسیده است.


به گزارش شارا به نقل از وبسایت Itp، شرکت LiveLOOK نوعی فناوری مرورگر مبتنی بر فضای پردازش ابری تولید می‌کند و راهکارهای آن در بخش خدمات و فروش سازمان مورد استفاده قرار می‌گیرد و به کارمندان امکان می‌دهد از طریق وب و فضاهای موبایلی سیستم‌های راهنمای تصویری را در اختیار مشتریان بگذارند.


شرکت اوراکل ادعا می‌کند که در حال حاضر بش از ۱۰۰ سازمان در سراسر جهان از راهکارهای LiveLOOK استفاده می‌کنند و قرار است که تولیدات این مرکز از این پس در خدمات ابری Oracle Service Cloud به دست مشتریان برسد.


این شرکت در بیانیه خود توضیح داد: «اوراکل و LiveLOOK در مجموع به سازمان‌های ارائه‌کننده خدمات مدرن امکان می‌دهند تا به صورت مستقیم با مشتریان در ارتباط باشند، میزان رضایتمندی مشتریان را بالا ببرند، عاملی افزایش بهره‌وری در سازمان شوند، و در نهایت باعث شوند که از طریق کانال‌های موبایلی و مبتنی بر اینترنت هزینه‌های سازمان کاهش یابد».


سیستم Oracle Service Cloud بخشی از یک فناوری جامع‌ محسوب می‌شود که اوراکل آن را Customer Experience Cloud معرفی می‌کند و در آن راهکارهای بازرگانی، فروش، خدمات، ابزارهای اجتماعی و سیستم‌های بازاریابی مبتنی بر فضای پردازش ابری در اختیار سازمان‌ها قرار می‌گیرد.

همکاران سیستم