شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || پس از سال سخت 2023، Warc Media پیشبینی کرد که هزینه تبلیغات جهانی در سال 2024 رشد خود را دو برابر خواهد کرد و انتظار میرود برای اولین بار به بالای 1 تریلیون دلار برسد.
کلید این رشد، پذیرش هوش مصنوعی است. با این حال، رشد هوش مصنوعی سوالات چالش برانگیزی را در مورد کیفیت رسانه و آینده تبلیغات در اینترنت باز ایجاد می کند.
راهحلهای تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی رشد میکنند، اما تبلیغکنندگان را مجبور به معامله میکنند.
گزارش آینده رسانه 2024 نشان می دهد که صنعت تبلیغات در آستانه تغییرات عمدهای است. رشد هوش مصنوعی، کاهش مصرف تلویزیون خطی و افزایش محبوبیت تبلیغات درونبازی همگی تأثیرات قابل توجهی بر نحوه خرید و فروش تبلیغات خواهند داشت.
برندها و آژانسهایی که میخواهند در این محیط جدید موفق شوند باید به طور مداوم خود را با روندهای جدید سازگار کنند و از ابزارها و فناوریهای جدید برای بهبود موثرترین بودن تبلیغات خود استفاده کنند.
منبع انگلیسی: bizcommunity
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
|
نظر بدهید