کووید-19: درس‌هایی برای ارتباطات بحران: برنامه‌ریزی پیش‌بینی

ژاکلین پارسل استاد دانشگاه- عضو هیات مدیره ایپرا و رئیس بخش انگلستان و ایرلند- مدیر اجرایی جاسبر الاینس لندن – یکی از ابعاد کلیدی روابط‌عمومی این است که بتواند چیزهایی را پیش‌بینی کند که نامشخص و ناشناخته هستند و علاوه بر آن برای همان چیزهای ناشناخته برنامه‌ریزی کند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)|| “ژاکلین پارسل” استاد دانشگاه و عضو هیات مدیره ایپرا و رئیس بخش انگلستان و ایرلند- مدیر اجرایی جاسبر الاینس لندن در خصوص”کووید-19: درس‌هایی برای ارتباطات بحران؛ برنامه‌ریزی پیش‌بینی” سخنرانی ‌کرد.


وی عضو هیئت مدیرهIPRA، مشاور روابط‌عمومی و مربی، طراح برنامه درسی سفارشی و یک استراتژیست روابط‌عمومی است.


وی همچنین بیش از 30 سال تجربه جهانی و مشاوره با شرکت‌های بین‌المللی نفت و گاز، حمل‌ونقل، بانکداری، از جمله بسیاری از پروژه‌های توسعه و یادگیری سازمان ملل متحد در کارنامه خود دارد.


سابقه فعالیت در یک پروژه مهم مدیریت بین‌المللی اعتبار و اخبار با جذب رسانه‌های اجتماعی در اروپا در کنار کچام، لندن و ایالات متحده از جمله فعالیت‌های وی می‌باشد.


بخشی از سخنان پارسل: یکی از ابعاد کلیدی روابط‌عمومی این است که بتواند چیزهایی را پیش‌بینی کند که نامشخص و ناشناخته هستند و علاوه بر آن برای همان چیزهای ناشناخته برنامه‌ریزی کند.


برای برنامه‌ریزی پیش‌بینی شما باید بتوانید با تسهیل‌گران بین‌المللی و ماهر کار کنید که برای شرکت یا سازمان شما ناشناخته هستند و این یک فاکتور بسیار مهم است چرا که در این حالت آنها هدفمندتر عمل خواهند کرد.

لینک دانلود: http://kpri.ir/?p=6482