به گزارش گروه ترجمه شارا، کنفرانس در تاریخ 5 دسامبر 2013، در شهر سیدنی استرالیا شروع به کار کرده و در تاریخ 6 دسامبر به پایان می رسد.
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– کنفرانس تقابل موثر ریسک وشهرت با تاکید بر شرکت های ارتباطی و با شعار «تو نمی توانی آن را بگویی» برگزار می شود.
به گزارش گروه ترجمه شارا، کنفرانس در تاریخ 5 دسامبر 2013، در شهر سیدنی استرالیا شروع به کار کرده و در تاریخ 6 دسامبر به پایان می رسد.
محورهای اصلی این کنفرانس عبارتند از:
1. خطوط ناپیدای میان رسانه و رسانه های اجتماعی
2. زبان انگلیسی ساده در مقایسه با زبان انگلیسی پیچیده
3. رویارویی با مسائل حقوقی محتوای ویدئویی تولید شده توسط جوانان
4. تعامل با مخاطبان هدف با پرهیز از ورود به عرصه های حساس اخلاقی
5. حفظ روحیه کارکنان در زمان هجوم علیه نام تجاری در حوزه عمومی
6. پیشروی در کار صرف نظر از نتیج حقوقی
7. انتشارات 000 اطلاعات تماس- ایجاد تعادل در حریم خصوصی و منافع عمومی در عصر دیجیتال
8. افزایش قانون مداری و درجه اقدامات
9. مشاور عمومی یک دوست است نه دشمن.
10. اعتبار شرکت
11. درس هایی برای آموختن
12. عاقلانه بازی کن؛ رویکرد مناسب به مقررات
13. آیا می توانیم روزنامه نگاران را از رسیدن به سامانه های رسانه های اجتماعی منع کنیم؟
14. برخورد با وحشی ها، وب سایت های وحشی
15. پیگیری آنچه در مورد سازمان شما گفته می شود
16. نقد مفیدی از طراحی های ترول
17. رسانه های اجتماعی داده هایی را تولید می کنند، چه چیز را مجازید از آن بردارید؟
گفتنی است هزینه شرکت در این کنفرانس 995 دلار به علاوه هزینه های شرکت در کارگاه ها می باشد.
منبع: http://www.arkgroupaustralia.com.au/Events-E081CorpComms.htm
|
نظر بدهید