کلید توسعه فرهنگ بیمه در دست اصحاب رسانه است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی: توسعه فرهنگ بیمه در گرو نگاه حرفه ای، تخصصی و ساده سازی ادبیات صنعت بیمه است.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی: توسعه فرهنگ بیمه در گرو نگاه حرفه ای، تخصصی و ساده سازی ادبیات صنعت بیمه است.


شهریار شیبانی با اعلام این مطلب افزود: میزان سهم صنعت بیمه از فضای رسانه ها با رشد توسعه یافتگی و ضریب نفوذ صنعت بیمه در کشور ارتباط غیرقابل انکاری دارد.


مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی، با تشریح سیاست های جدید رسانه ای این نهاد به خبرنگاران گفت: سیاست اصلی بیمه مرکزی در دوره ی جدید تاکید بر امر نظارت است و در این مسیر همراهی و همگامی اهالی رسانه ها می تواند بسیار اثرگذار باشد.


شیبانی تصریح کرد: فرهنگسازی در صنعت بیمه به نقشه راه نیاز دارد و کلیدی که با آن قفل های فروبسته ی ضعف اطلاع رسانی گشوده شود و من قاطعانه اعلام می کنم که کلید توسعه فرهنگ بیمه در دست اصحاب رسانه است.


وی صنعت بیمه را زمینه ساز آرامش خاطر و امنیت روانی جامعه دانست و گفت: صنعت بیمه باید در مسیر همگانی سازی حرکت کند و توسعه آن به توسعه ی فرهنگ عمومی جامعه منتهی خواهد شد.