شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد برای چهارمین بارمتوالی موفق به کسب رتبه برتر روابط عمومی در بین روابط عمومی های سازمان شهرداری شد.
در جلسه شورای اداری روابط عمومیهای شهرداری مشهد روابط عمومی این سازمان برای چهارمین بار متوالی با شناخت صحیح، حمایت اصولی و مبتنی بر سه اصل اطلاع رسانی، اطلاع یابی و رسانه توانست رتبه برتر روابط عمومی را در میان روابط عمومیهای سازمان شهرداری کسب کند.
و این در حالی است که نقش روابط عمومی در سازمانها شناخت و درک متقابل به منظورتسریع در دستیابی به مقاصد، ایجاد اعتبار و اعتماد سازی، جلب مشارکت شهروندان و ایجاد همبستگی است .
منبع: پانا
|
نظر بدهید