کسب رتبه برتر در نوآوری در مدیریت روابط عمومی توسط بانک رفاه

  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) بانک رفاه کارگران با دریافت دو نشان برتر بین المللی «رضایت مندی مشتریان» و «نوآوری در مدیریت روابط عمومی»، در بزرگ ترین اجلاس سران و مدیران اقتصاد، صنعت و تجارت ایران (اکوایت)، برگ زرین دیگری برافتخارات خود افزود.
 به گزارش شارا به نقل از  پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک رفاه کارگران؛ در دومین اجلاس سران و مدیران(اکوایت)، نشان و استاندارد بین المللی رضایت مندی مشتریان (10004:2012 ISO) از اتحادیه اروپا و نشان نوآوری در مدیریت روابط عمومی، به بانک رفاه کارگران تعلق گرفت.
 گفتنی است در این اجلاس که در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با عنوان «اجلاس دستاوردهای نیم قرن تجربه شرکت های برتر و مدیران موفق اقتصاد، صنعت و تجارت» برگزار شد، به مجموعه های اقتصادی و صنعتی کشور که دارای نام و نشان تجاری ارزشمند و شناخته شده هستند، نشان و استاندارد بین المللی اعطا شد.