شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– در سال 1396، 12 عنوان کتاب جدید در حوزه روابط عمومی منتشر شد:
عنوان کتاب: 20سخنرانی برگزیده عصر ما نویسنده: ول ویلیامز انتشارات: کارگزار روابط عمومی
|
|
|
|
عنوان کتاب: استانداردهای روابط عمومی نویسنده: مهدی باقریان مدیریت: رضا طاهری انتشارات: کارگزار روابط عمومی
|
|
|
|
عنوان کتاب: پنج گفتار مدیریت محتـوا تهیه و تنظیم اسماعیل کریمیان کاکلکی انتشارات: کارگزار روابط عمومی
|
|
|
|
عنوان کتاب: بهکارگیری رسانههای اجتماعی و جمعی در روابطعمومی حرفهای نویسنده: نصیبه رستگارپور انتشارات: سیمای شرق |
|
|
|
عنوان کتاب: روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا نویسنده: حسن بشیر- مهدی باقریان انتشارات: کارگزار روابط عمومی
|
|
|
|
عنوان کتاب: کتاب سال روابط عمومی 96 ناشر: انجمن متخصصان روابط عمومی
|
|
|
|
عنوان کتاب: باور کن که، روابط عمومی مرده است نویسنده: رابرت فیلیپس انتشارات: کارگزار روابط عمومی
|
|
|
|
عنوان کتاب: روابط عمومی، هنر مردم مداری نویسنده: محمدتقی رشیدی انتشارات: برگ آذین
|
|
|
|
عنوان کتاب: سالنامه تخصصی روابط عمومی ناشر: موسسه کارگزار روابط عمومی
|
|
|
|
عنوان کتاب: نظریات خلاقانه در روابط عمومی نویسنده:حمید غیدی انتشارات: میراث اهل قلم
|
|
|
|
عنوان کتاب: مدیریت روابط عمومی در ایران نویسنده: علی کامیاب مقدس انتشارات: قلم امامت
|
|
|
|
عنوان کتاب: مقررات روابط عمومی نویسنده: مهدی باقریان انتشارات: کارگزار روابط عمومی
|
|
|
|
عنوان کتاب: روابطعمومی چیست؟ نویسنده: احمد یحیایی ایلهای انتشارات: کارگزار روابط عمومی
|
|
|
|
عنوان کتاب: حضرت زینب کبری(س)، سردبیر رسانه عاشورا نویسنده: محمد جواد محسن زاده انتشارات: کارگزار روابط عمومی
|
|
|
|
عنوان کتاب: ارتباطات موثر جهانی نویسنده: اسماعیل کریمیان کاکلکی انتشارات: کارگزار روابط عمومی
|
|
|
نظر بدهید