کتاب روابط ‎عمومی و فنون جدید تبلیغات منتشر شد

کتاب روابط ‎عمومی و فنون جدید تبلیغات تالیف محمد صفاری را انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه کرد.

به گزارش شارا، کتاب یاد شده در سه فصل تدوین شده و رابطه بین روابط عمومی و تبلیغات از جنبه‌های مختلف را بررسی کرده است.

همچنین در کتاب روابط ‎عمومی و فنون جدید تبلیغات به تاکتیک‏ های تبلیغی در روابط عمومی اشاره شده است.

روابط ‏عمومی و فنون جدید تبلیغات
نویسنده:  محمد صفاری

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) کتاب روابط ‎عمومی و فنون جدید تبلیغات تالیف محمد صفاری را انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه کرد.

به گزارش شارا، کتاب یاد شده در سه فصل تدوین شده و  رابطه بین روابط عمومی و تبلیغات از جنبه‌های مختلف را بررسی کرده است.

همچنین در کتاب روابط ‎عمومی و فنون جدید تبلیغات به تاکتیک‏ های تبلیغی در روابط عمومی اشاره شده است.

شکل ‏ها و روش ‏های نوین تبلیغات از مباحث مطرح شده در این کتاب است.

کتاب روابط ‎عمومی و فنون جدید تبلیغات براساس نیاز به یک منبع جامع در این حوزه‌  به نگارش درآمده است.

کتاب یاد شده در قطع خشتی و در 96 صفحه با قیمت شش هزار تومان به بازار کتاب عرضه شده است.

 


عنوان کتاب: روابط ‎عمومی و فنون جدید تبلیغات
نویسنده: محمد صفاری
ویرایش: زهرا بابازادگان
انتشارات: کارگزار روابط عمومی
حروفچین و صفحه ‎آرا: فرانک ایل‎ شاهی
لیتوگرافی، چاپ و صحافی: چاپ نقش
نوبت چاپ: اول/ 1392
شمارگان: 3000 جلد
شابک: 8-30-5374-600-978
تعداد صفحات: 96 صفحه
بهاء: 6000 تومان
تلفن پخش: 09121938419 – 88617576 – 88617577
شماره پیامک: 30007153
وب سایت: www.icpr.ir – www.shara.ir
پست الکترونیک: info@iranpr.org – kargozar80@yahoo.com

فهرست مطالب
پیشگفتار

 

فصل اول: تبلیغات، نقش و فرآیند
مقدمه 10
پیدایش تبلیغات 10
تعریف تبلیغات 11
واژه‌های محوری در تبلیغات 13
انواع تبلیغات 14
تبلیغات شرکتی 15
تبلیغات وجهه‎ ساز 16
برنامه‎ های روابط مالی 17
تبلیغات جانبدارانه 17
ارزیابی تبلیغات شرکتی 17
انواع مخاطبان در تبلیغات 19
اهداف و اهمیت تبلیغ 19
ویژگی‌های تبلیغ موفق 20
هدفگذاری تبلیغات 20
روش ‏ها و شیوه ‏های کلی تبلیغات 21
اثر بخشی در تبلیغات 24
مخاطب شناسی 29
ده گام به سوی تبلیغات اثربخش 31

فصل دوم: شکل ‏ها و روش ‏های نوین تبلیغات
مقدمه 38
اشکال گوناگون تبلیغات اینترنتی 38
تاریخچه تبلیغات اینترنتی 43
تعریف تبلیغات اینترنتی 43
مزایای تبلیغات اینترنتی 44
مدل ها و ابزارهای تبلیغات در اینترنت 47
تبلیغات و آگهی‎ های اینترنتی 51
تابلوهای نواری تبلیغاتی اینترنتی 52

فصل سوم: روابط عمومی و تبلیغات
مقدمه 54
تبلیغات یک عملکرد مهم روابط ‏عمومی‏ 55
شباهت ‏های میان تبلیغات و آگهی 56
تفاوت‏ های میان تبلیغات و آگهی 56
وجوه اشتراک روابط ‎عمومی، بازاریابی و تبلیغات 57
تفاوت‏ های روابط ‎عمومی، بازاریابی و تبلیغات 58
روابط ‎عمومی و فنون نوین تبلیغات 60
روابط ‎عمومی تبلیغات 62
روابط ‎عمومی نوین، روابط ‎عمومی اطلاع‏ مدار 70
راهبردهای افزایش اثرات تبلیغ 74

فصل چهارم: تاکتیک‏ های تبلیغی در روابط عمومی
1- رسانه‎ های تبلیغی چاپی 78
1-1- تبلیغات در مجلات 78
1-2- تبلیغات در روزنامه 79
1-3- تبلیغ در فهرست ‎های راهنما 80
1-4- تبلیغات خانگی 81
2- رسانه‎ های تبلیغاتی الکترونیک 81
2-1- آگهی‎ های تلویزیونی 81
2-2- تبلیغات رادیویی 83
2-3- رسانه ‎های دیجیتال 86
3- تبلیغات محیطی 87
3-1- پوسترهای محیطی 89
3-2- پوسترهای ورزشگاهی 89
3-3- علایم 89
3-4- نمایشگرهای ویدیویی محیطی 90
3-5- تبلیغات اتوبوسی (سیستم حمل و نقل) 90
3-6- تبلیغات هوایی 91
4- اقلام تبلیغاتی 91
منابع و ماخذ 93

پیشگفتـار
در کتاب حاضر تلاش شده از جامعیت لازم نسبت به مباحث تبلیغات و ارتباط آن با روابط ‎عمومی برخوردار باشد.
این کتاب دارای چهار فصل است:
فصل اول شامل مفاهیم و کلیات درباره تبلیغات، انواع مخاطبان، اهمیت، ویژگی‎ ها، هدف‎گذاری، مخاطب ‎شناسی و اثربخشی تبلیغات است.
فصل دوم با عنوان «شکل ‎ها و روش ‎های نوین تبلیغات»، اشکال گوناگون تبلیغات اینترنتی، تاریخچه، مزایا و مدل‎ های مربوطه را ارایه می ‎نماید.
فصل سوم چگونگی ارتباط بین روابط ‎عمومی و تبلیغات، تفاوت‎ ها و شباهت‎ ها و راهبردهای افزایش اثرات تبلیغ به تفصیل مورد بررسی قرار می ‎گیرند.
فصل چهارم شامل تاکتیک‎ های تبلیغی در روابط ‏عمومی‏ است.
همه فصل ‎های کتاب، الگوی یکسان دارند، امیدواریم این مجموعه مورد استفاده اساتید، دانشجویان، مشاوران، بهره‎برداران، مدیران و کارگزاران روابط‎ عمومی و دیگر حوزه‎های مرتبط از جمله تبلیغات و بازاریابی قرار گیرد.