شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || کتاب «راهنمای سفارشیسازی در روابطعمومی»، نوشتهٔ مهدی باقریان، توسط انتشارات کارگزار روابطعمومی روانهٔ بازار نشر شد.
به گزارش روابطعمومی انتشارات کارگزار روابطعمومی، این اثر باهدف ارائهٔ راهکارهای کاربردی برای طراحی و اجرای برنامههای روابطعمومیِ متناسب با ویژگیها و نیازهای هر سازمان تدوین شده است.
بر اساس اطلاعات منتشرشده، کتاب در ۲۴۴ صفحه و در شمار ۵۰۰ نسخه، در اختیار علاقهمندان حوزهٔ ارتباطات و روابطعمومی قرار خواهد گرفت. مؤلف در این اثر، ضمن تشریح مبانی سفارشیسازی و تفاوتهای آن با شخصیسازی، به بررسی ابزارها و روشهای نوینی میپردازد که میتوانند در طراحی پیام، رویدادها و کمپینهای رسانهای کارآمد باشند.
علاقهمندان میتوانند برای تهیهٔ این کتاب با شمارههای ۰۹۱۲۱۹۳۸۴۱۹ و ۶۶۹۴۳۶۷۰ تماس بگیرند. همچنین جزئیات بیشتر در پایگاههای اینترنتی www.irancpr.ir، www.shara.ir و www.kpri.ir در دسترس است.
نظر بدهید