کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد

کتاب «تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی» نوشته ولید آلبوناصر صبح روز چهارشنبه_اول آذر 1402_ با حضور پروفسور باقر ساروخانی پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات ایران، ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی، خسرو رفیعی رییس انجمن روابط‌عمومی ایران و جمعی از مدیران روابط‌عمومی در آیین اختتامیه «هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی» رونمایی شد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کتاب «تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی» نوشته ولید آلبوناصر صبح روز چهارشنبه_اول آذر 1402_ با حضور پروفسور باقر ساروخانی پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات ایران، ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی، خسرو رفیعی رییس انجمن روابط‌عمومی ایران و جمعی از مدیران روابط‌عمومی در آیین اختتامیه «هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار شارا، این کتاب به بررسی تحول دیجیتال و تأثیر آن بر روابط‌عمومی می‌پردازد. نویسنده در این کتاب معتقد است که تحول دیجیتال به‌ویژه در حوزه‌هایی همچون روابط‌عمومی از نان شب هم واجب‌تر است و تمام شرکت‌ها و سازمان‌ها بیش از هر چیزی به روابط‌عمومی‌دیجیتال نیاز دارند.

 

آلبوناصر در این کتاب همچنین به مهم‌ترین دلایلی که شرکت‌ها را به سمت تحول دیجیتال می‌کشاند، اشاره می‌کند که مهم‌ترین آنها نیاز مبرم به بقای اقتصادی، افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌هاست.

 

نویسنده کتاب «تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی» در ادامه به این نکته اشاره می‌کند که تحول دیجیتال در روابط‌عمومی به‌طور رسمی فرا رسیده و دیگر هیچ نقطه بازگشتی به عقب برای روابط‌عمومی‌ها وجود نخواهد داشت. او همچنین به این نکته اشاره می‌کند که تغییر از روابط‌عمومی سنتی به روابط‌عمومی دیجیتال به شیوه‌ای کم‌هزینه امکان‌پذیر است.

 

آلبوناصر در ادامه کتاب خود به بررسی راهکارهای تحول‌دیجیتال در روابط‌عمومی می‌پردازد و معتقد است که این تحول باید بر اساس یک استراتژی جامع و منسجم انجام شود.

 

این کتاب در سه گفتار: «تحول‌دیجیتال، رویکردها و ستون‌ها»؛ «استراتژی تحول‌دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن» و «تحول‌دیجیتال روابط‌عمومی فرا رسیده است»، تنظیم شده است.

این کتاب توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی و انجمن متخصصان روابط‌عمومی منتشر شده است.

دکتر ولید آلبوناصر، نویسنده کتاب «تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی»، در حاشیه این مراسم گفت: «تحول دیجیتال یک واقعیت اجتناب‌ناپذیر است که تأثیر عمیقی بر روابط‌عمومی گذاشته است. روابط‌عمومی‌ها باید با تحول دیجیتال همگام شوند تا بتوانند به اهداف خود دست یابند.»

 

تحول دیجیتال یک تغییر تدریجی است که در واکنش به مسایل درونی و بیرونی و ایجاد تغییرات ملموس در فرایندها و بازتولید آن‌ها شکل می‌گیرد. این تحول در حوزه روابط‌عمومی نیز تأثیر عمیقی داشته و موجب تغییر در نقش‌ها، کارکردها و وظایف روابط‌عمومی شده است.


این کتاب برای مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط‌عمومی قابل استفاده است.


این کتاب در 104 صفحه در قطع رقعی منتشر شده است.

 

انتهای پیام/