شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– حسن خسروی مدرس دانشگاه، عضو انجمن روابط عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط عمومی کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری اقتصادی ایران گفت: کتاب ترجمه شده جدید وی تحت عنوان ارتباطات فردی و اجتماعی بزودی روانه بازار خواهد شد. وی افزود: نویسنده این کتاب با عنوان: become a real deal خانم کانی دیکن connie dieken نویسنده آمریکایی است که سوابق طولانی در آموزش و مشاوره در زمینه روابط عمومی، ارتباطات و بازاریابی داشته و سالها به عنوان مجری برنامه های تلویزیونی نیز فعالیت کرده است.
کتاب مزبور در سال 2013 به عنوان چاپ اول توسط انتشارات ویلی wiley منتشر شده و از سوی بسیاری از صاحب نظران عرصه مدیریت و روزنامه نگاری و … مورد تحسین و تقدیر قرار گرفته است.
حسن خسروی مترجم این اثر اظهار داشت که محتوای کلی کتاب حول سه محور مهم توسط نویسنده به رشته تحریر درآمده که عبارتند از: حضور درونی – حضور کلامی – حضور بیرونی. اینکه شما چگونه بتوانید از طریق مدیریت برخویشتن خویش و همچنین بهره گیری درست و مناسب از قدرت و نفوذ کلام و در نهایت نوع برخورد، پیام هایی که ظاهر و تیپ شما به دیگران منتقل می کند و هر آنچه که در نگاه اول در ارتباطات انسانی و تعاملات اجتماعی و سازمانی شما با دیگران، معرف شخصیت تان خواهد شد.
در این کتاب با مثال هایی ملموس و تجربیات جالب نویسنده مطرح و مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند. این کتاب برای کسانی است که می خواهند در مدیریت و رهبری، موفق و موثر باشند. خسروی گفت: انتشارات مشق شب به مدیریت رضا هوشمند ناشر این ترجمه و اثر بوده و قرار است که ضمن آماده سازی برای حضور در نمایشگاه کتاب به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات نیز از آن رونمایی گردد.
|
نظر بدهید