شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– ‘ محمد رضا حقیقی’ به فراسخن گفت: این کتاب توسط انتشارات مشق شب در ۱۶۰ صفحه به چاپ رسیده است.
وی ادامه داد: رسانه های نوین و ارتباط جمعی در حوزه های تخصصی ارتباطات، روابط عمومی الکترونیک، نرم افزارهای تخصصی روابط عمومی الکترونیک، مخاطب شناسی و رسانه، کاربرد نظریه رسانه ها در انتقال ارزش ها و پدیده شکاف هنجاری و ارزشی نسلی از عناوین مهم و اصلی این کتاب است.
حقیقی خاطرنشان کرد: این کتاب منبع مناسبی برای دانشجویان، کارشناسان و اساتید حوزه روابط عمومی و ارتباطات کشور است که بصورت کاملا کاربردی و با مثال های عینی مسائل مورد بحث را به نقد و چالش کشیده است.
کتاب ارتباط و رسانه با ۱۶۰ صفحه و با قیمت ۱۴۰ هزار ریال در کتابفروشی های سراسر کشور منتشر شده است.
|
نظر بدهید