کارکرد روابط عمومی بر اعتبار شرکت‌ها در بحران

شیخ حسن کهزادی، کارشناس روابط عمومی دانشگاه پیام نورمرکز تهران شمال – اکنون، هنگامی که کل جهان دچار بحران شده است، سازمان‌ها و سازمان‌های روابط عمومی وظیفه دارند که در این مدت قدم بردارند و تأثیر بزرگی بر اعتبار شرکتها بگذارند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| در حال حاضر، جهان نیاز به سرگرمی و آموزش دارد که از نظر روابط‌عمومی همیشه به معنای داستانهای عالی و فریبنده است. با این حال، زمان تغییر کرده است، و ناوبری کردن در دنیای رسانه به طرز چشمگیری تغییر کرده است، بخشی از آن به دلیل افزایش تعداد صداهایی که به تعداد حتی رسانه های بزرگتری نسبت به گذشته کمک می کنند.


توجه انبوهی از اخبار که دائماً منتشر و به روز می شوند، توجه همه را به خود جلب کرده است. اکنون زمان آن فرا رسیده است که روابط عمومی‌ها قدم بگذارند و مارک ها را در این خبرها به روشی مثبت قرار دهند. زیرا وقتی صحبت از روابط عمومی می‌شود، کار فقط ارسال بیانیه‌های مطبوعاتی، سازماندهی کنفرانس‌های مطبوعاتی یا اتصال مارک ها به افراد مشهور یا تأثیرگذار برای همکاری نیست.


کارکرد اصلی دیگر روابط عمومی، حرکت در آبهای دشواری است که هر زمان که یک مارک در بحران باشد، به همین دلیل است که بحران روابط عمومی در وهله اول وجود دارد. با این حال، اکنون، هنگامی که کل جهان دچار بحران شده است، سازمان‌ها و سازمان‌های روابط عمومی وظیفه دارند که در این مدت قدم بردارند و تأثیر بزرگی بر اعتبار شرکتها بگذارند.


لطفاً از وبلاگ بازدید نمائید.
http://shkohzadi.blogfa.com