کارشناسان روابط‌عمومی: واکنش سریع ایلان ماسک به انفجار سایبرتراک درس مدیریت بحران بود

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، پس از انفجار تسلا سایبرتراک در لاس وگاس، با استفاده از رسانه‌های اجتماعی به سرعت واکنش نشان داد و اطلاعاتی را در اختیار مقامات و عموم قرار داد که به گفته کارشناسان روابط عمومی و مجریان قانون، به کنترل بحران پرداخت.

به گزارش شارا به نقل از یاهونیوز، این حادثه در مقابل هتل بین‌المللی ترامپ رخ داد و هفت نفر را زخمی کرد. ماسک که تیم‌های روابط عمومی را در تسلا و شبکه اجتماعی خود منحل کرده است، از همان ابتدا تأکید کرد که وسایل نقلیه تسلا قابل اشتعال‌تر از خودروهای احتراقی معمولی نیستند و انفجار به دلیل وجود آتش‌بازی یا بمب سایبرتراک بوده است، نه خود وسیله نقلیه.

ماسک در رسانه‌های اجتماعی به سرعت به اظهارنظرهای گمراه‌کننده درباره حادثه پاسخ داد و اعلام کرد که تیم تسلا در حال بررسی حادثه است.

او پیش از اینکه مقامات در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کنند که مواد منفجره در خودرو وجود داشته است، اطلاعات دقیق را به افکار عمومی و دنبال‌کنندگان خود ارائه و منتقل کرد.

کارشناسان روابط عمومی، از جمله رایان مک کورمیک، مدیر اجرایی Goldman McCormick PR، تأکید کردند که واکنش سریع ماسک به این حادثه، به شکل‌گیری روایت صحیح و جلوگیری از اشتباهات در درک عمومی کمک کرد.

انتهای پیام/